DOŁĄCZ

Aktualnie trwa I Edycja Programu (od 20.06.2023 roku)

IconIcon



Start II Edycji Programu: 24.10.2023 roku

Wejdź na wyższy poziom w Twoim biznesie!
Weź udział w Programie, który zmieni Twój biznes.

ZAPISZ SIĘ

Specjalna oferta do 16.09.2023

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Image

Co zyskasz dzięki udziałowi w Programie:

Rozwój umiejętności biznesowych. To nie jest kolejny kurs, gdzie spotka Cię sama teoria. Udział w programie pomoże Ci rozwinąć skrzydła w takich obszarach jak planowanie strategii, marketing, finanse, digitalizacja czy innowacje.

Rozbudowanie sieci kontaktów - w ramach programu uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje firmy oraz poznać inne właścicielki firm. To idealna okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, budowania potencjalnych partnerstw, współpracy lub rozwoju nowych relacji biznesowych.

Indywidualne konsultacje - program oferuje wsparcie i porady od ekspertów w dziedzinie biznesu. Te sesje będą dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki nim możesz dowiesz się konkretnie, czego potrzebujesz, aby pójść dalej, jak sprawić, aby Twój biznes przynosił Ci satysfakcję i czy to, jak wygląda obecnie Twoja firma jest zgodne z Twoimi marzeniami?

Icon
DOŁĄCZ
IconIcon

Motywacja i inspiracja - będziesz miała okazję spotkać się z innymi kobietami biznesu, które osiągnęły sukces w swoich branżach. Dzięki temu wzmocnisz swoje kompetencje związane z leadershipem oraz zdobędziesz motywację, aby kontynuować rozwój swojego biznesu i osiągać swoje cele.

Icon

Dostęp do zasobów - Program "Make Your Business Better" oferuje uczestniczkom dostęp do różnych zasobów, takich jak narzędzia biznesowe, szablony dokumentów i poradniki. Te zasoby pomogą Ci w rozwoju firmy i uproszczeniu niektórych aspektów zarządzania biznesem.

Icon

O projekcie

Make Your Business Better to 3-miesięczny program dla przedsiębiorczych Polek – właścicielek firm, które prowadzą biznes i zarządzają firmą minimum 3 lata. Projekt Fundacji LBC Business Women Foundation jest odpowiedzią na największe potrzeby i wyzwania, z którymi mierzą się właścicielki firm w Polsce i za granicą.


Program powstał dzięki wieloletniej obserwacji działalności firm polskich kobiet biznesu – to społeczność ponad 350 kobiet, właścicielek firm, uczestniczących w działaniach Fundacji w ciągu ostatnich 10 lat.


Projekt jest wynikiem uważnego słuchania potrzeb przedsiębiorczych Polek, ich oczekiwań, ale także poznania ich możliwości czasowych i budżetowych.




Czego potrzebuję, aby pójść dalej?

Czy mój biznes przynosi mi satysfakcję?

Czy to jak wygląda moja firma obecnie było moim marzeniem?

Jak moja firma może działać lepiej w polskiej rzeczywistości i sytuacji na świecie?


Dobrze trafiłaś!



Szukasz odpowiedzi na pytania:

Czy Program MyBB jest dla Ciebie?

Jesteś właścicielką firmy prowadzącą biznes miniumum 3 lata, mieszkającą w Polsce lub zagranicą?


Jesteś managerką zarządzającą minimum 5 lat w firmach?


Chcesz rozwinąć swoje kompetencje, jak i działania firmy?


Czujesz, że potrzebujesz zmiany, wiesz, że to konieczne w zrobieniu kolejnego kroku w Twoim biznesie, ale nie wiesz od czego zacząć i co dokładnie zmienić?


Zmagasz się z rosnącą presją czasową i regulacyjną, digitalizacją i automatyzacją procesów?


Chcesz wdrażać innowacje i być skutecznym liderem w dobie transformacji cyfrowej?

Program Make Your Business Better jest

stworzony właśnie dla Ciebie!

IconIconIconIconIconIcon

W dzisiejszych realiach najwięcej mówi się i wspiera firmy, które dopiero powstają na rynku. Rośnie ilość startupów, nowych firm, programów mentorskich wspierających kobiety w biznesie. Istnieje także wiele programów unijnych, rządowych, które pomagają firmom rozwijającym się, a które szukają dofinansowania na otwarcie kolejnej fabryki, nowej linii produkcyjnej, oddziałów na świecie, które dysponują już dużym budżetem. Chcemy wspierać firmy, które już aktywnie działają na rynku i chcą przejść na kolejny etap.

Renata Żukowska, współtwórczyni Programu

Emilia Bartosiewicz-Brożyna - współtwórczyni Programu

Nie ma realnej pomocy dla firm, które działają na rynku kilka lat, zmagają się z rzeczywistością, podatkami, zmianami w ustawach, ZUS-em, VAT-em, zatrudnianiem pracowników, itp. Przedsiębiorcy szukają rozwiązań na kursach rozwoju osobistego i coachingowych, co jest oczywiście bardzo dobre.

Nie daje to jednak konkretnych narzędzi w zarządzaniu firmą, pracą nad jej rozwojem, zmianą podejścia właścicieli do tworzenia zespołu, sprzedaży, motywowania pracowników, komunikacji, strategii PR-owej czy biznesowej bądź efektywnym zarządzaniem czasem.

Image

Program jest częścią projektu MYBB Growth - dedykowanego programu rozwojowego pozwalającego na budowę kompetencji i potencjału do wzrostu.

Po zakończeniu kursu online zaprosimy Cię do kolejnego kroku w Twoim rozwoju i udziału w MYBB Mastermind.

Dodatkowo mamy dla Ciebie:

Icon
Icon

MYBB Kompas

Narzędzie pozwalające określić gotowość do rozwoju, określające kluczowe mocne strony oraz obszary do poprawy.


Icon

MYBB Connect

Dostęp do platformy LBC: wizytówki, spotkania, możliwość promocji Twojego biznesu.

Icon

MYBB Deal

Zamknięta platforma dedykowana pozyskiwaniu finansowania na rozwój oraz partnerów w biznesie.

Co zawiera program?

Icon

3

miesiące – czas trwania programu

Icon

6

modułów - każdy po 3 godziny

Icon

18

godzin wiedzy

prelegentów / -ek i trenerek / -ów

Icon

24

wystąpień power speech

Icon

6

DOŁĄCZ
Image

Opis programu

ZAPISZ SIĘ

Specjalna oferta do 20.09.2023

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

KOBIECY LEADERSHIP

Co Ci przeszkadza, a co pomaga w zarządzaniu biznesem? Jak być liderką przyszłości, działającą w zgodzie z Twoimi wartościami? Dlaczego warto zacząć od siebie?

Moduł 1

20.06.2023

17:00 - 17:30 – "Przywódczyni jutra dzisiaj" - Zbigniew Dzideczek

17.30 - 18:15 – Power speech - "Jak być Liderką przyszłości, która konkretnie zarządza swoje finanse? - Marta Kobińska

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – "Bój się i rób - czyli o mocy kobiet w biznesie, zadbanym mentalu w miejscu pracy oraz motywacji do działania w świecie BANI" - Jola Taperek

19:15 - 20:00 – "Dlaczego warto i jak możesz odkryć Twoje Talenty i kompetencje?" - Anna Stępień - Kraska

20:00– Zakończenie i Q&A

17:00 - 17:30 – Power speech: "Jak wyróżnić się na rynku dzięki strategii doświadczeń?" - dr Aga Szóstek

17.30 - 18:15 – "Jak skalować biznes aby przejść na wyższy poziom?" - Renata Żukowska

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – "Strategia biznesowa w Twojej firmie" - Bartłomiej Świstak Piotrowski

19:15 - 20:00 – "Persony i mapa empatii - Jak zbudować skuteczną komunikację z klientem?" - Katarzyna Staciwa

20:00 – Zakończenie i Q&A

Jak spojrzeć z dystansu na własny biznes i model biznesowy, w którym działasz?. Jak zweryfikować strategię i przygotować się na nowe wyzwania? Jak zoptymalizować procesy i mądrze planować finanse? Jak przygotować firmę na wzrost?

Moduł 2

BIZNES PLAN I STRATEGIA

17:00 - 17:30 – Power speech: "Co ma tęcza do wiatraka, czyli jak budować biznes aby się lepiej kręcił?" – Rafał Dembe

17.30 - 18:15 – "Kultura organizacji i wartości według japońskiego systemu zarządzania" - Anetta Grzanek

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – "Jak czerpać wiedzę z różnorodności pokoleniowej bazując na metodzie Kaizen?" - Sylwia Petryna

19:15 - 20:00 – "Zrównoważony biznes - trendy, modele i rozwiązania" - Justyna Markowicz

20:00 – Zakończenie i Q&A

Firma to ludzie, a pracownicy stanowią najcenniejszy potencjał firmy – dzięki nim możliwe jest budowanie przewagi konkurencyjnej. Jak budować kulturę organizacji opartą na wartościach?

Jak działać w duchu inclusion i diversity?

Moduł 3

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE

17:00 - 17:30 – Power speech: "Zacznij myśleć jak projektantka - Design Thinking w życiu" - Magda Gajownik

17.30 - 18:15 – "Jak innowacja może zmienić i rozwinąć Twój biznes?" - Zuzanna Mikołajczyk

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – Kiedy korzystać ze strony www a kiedy z landing page’a. Podstawowe różnice plus jak powinien wyglądać dobry LP. - Robert Skowron

19:15- 20:00– "Jak przygotować firmę na zrównoważoną transformację w biznesie?" - Joanna Molik, Microsoft

20:00– Zakończenie i Q&A

Jak podążać za trendami technologicznymi? Jak wdrażać nowe narzędzia i czerpać inspiracje z innowacji?

Moduł 4

DIGITALIZACJA I INNOWACJE

17:00 - 17:30 – Power speech " Dlaczego marketing nie działa? I co zrobić, aby to zmienić" - Wojciech Bizub

17.30 - 18:15– "Jak budować markę osobistą, która autentycznie sprzedaje?" - Emilia Bartosiewicz-Brożyna

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – Jak zaprojektować treści w kontekście lejka sprzedażowego w socjalach. - Sylwia Dębowska - Lenart

19:15 - 20:00– "Klient gotowy do zakupu. Jak budować ekspercką obecność w internecie w sprzedaży produktów i usług premium." - Agnieszka Gniotek

20:00 – Zakończenie i Q&A

Jak skutecznie budować markę firmy i właściciela? Jak najlepiej wykorzystać do tego social media? A może chcesz skorzystać z możliwości jakie daje ecommerce?


Moduł 5

MARKETING I SPRZEDAŻ

17:00 - 17:30 – Power speech "Cienka granica między osiąganiem celów a opuszczeniem drogi do siebie" – Łukasz Piątek

17.30 - 18:15 – Podejście wielokierunkowe - Jak osiągnąć Twój dobrostan i Twojego zespołu" - Elżbieta Gozdecka

18:15 - 18:30 – Przerwa

18:30 - 19:15 – "Czy można być szczęśliwą liderką w polskiej rzeczywistości?" - Marta Stańczak, Sodexo

19:15- 20:00 – Jak zmierzyć Twój poziom sprawności psychofizycznej? - Or Hever

20:00 – Zakończenie

Jak nie zatracić się w osiąganiu celów i KPI-ów? Gdzie szukać i jak godzić ze sobą życie biznesowe i prywatne? Jak uniknąć wypalenia zawodowego?

Moduł 6

WELLBEING OSOBISTY I ZESPOŁU

Podsumowanie Programu Make Your Business Better i wręczenie certyfikatów

14 września 2023, godz. 10:00 - 16:00, Warszawa

Finał

MYBB

Konferencja Make Your Business Better

5.07.2023

19.07.2023

2.08.2023

22.08.2023

7.09.2023

  • udział w Programie
  • certyfikat ukończenia Programu Make Your Business Better
  • dostęp do nagrań z Programu
  • dostęp do zamkniętej Grupy FB
  • 40% zniżki na udział w Konferencji Make Your Business Better (14.09.2023)
  • konto FREE i dostęp do Bazy Wiedzy na Platformie LBC

GET READY

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

Icon

30 miejsc

KUP TERAZ

990 zł

KUP TERAZ
  • udział w Programie
  • certyfikat ukończenia Programu Make Your Business Better
  • dostęp do nagrań z Programu
  • dostęp do zamkniętej Grupy FB
  • 60% zniżki udział w Konferencji Make Your Business Better (14.09.2023)
  • konto FREE i dostęp do Bazy Wiedzy na Platformie LBC
  • 3 miesięczna bezpłatna prezentacja Twojej wizytówki na Platformie Lady Business Club łączącej przedsiębiorcze Polki z całego świata
  • 20 % zniżki na Pakiet GOLD na Platformie LBC
  • publikacja eksperckiego artykułu na ladybusiness.pl

20 miejsc

GO HIGH

KUP TERAZ
  • udział w Programie
  • certyfikat ukończenia Programu Make Your Business Better
  • dostęp do nagrań z Programu
  • dostęp do zamkniętej Grupy FB
  • bezpłatny udział w Konferencji Make Your Business Better w Warszawie (14.09.2023)
  • konto FREE i dostęp do Bazy Wiedzy na Platformie LBC
  • 3 miesięczna bezpłatna prezentacja Twojej wizytówki na Platformie Lady Business Club łączącej przedsiębiorcze Polki z całego świata
  • 30 % zniżki na Pakiet GOLD na Platformie LBC
  • publikacja eksperckiego artykułu na ladybusiness.pl
  • 5 h indywidualnych konsultacji z ekspertami z Programu

10 miejsc

PREMIUM

1850 zł

590 zł do 20.09.2023

790 zł

ceny brutto

ceny brutto

ceny brutto

790 zł do 20.09.2023

Nagrywamy!

Icon

Nie pasują Ci godziny spotkań? Nie przejmuj się! Wszystkie wystąpienia trenerów będą nagrywane i możesz je obejrzeć w dowolnym dla Ciebie czasie.

DOŁĄCZ

Poznaj trenerów, z którymi będziesz się rozwijać:

Icon

Jola Taperek

Tworzy momenty WOW w życiu i biznesie. Certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dba o dobrostan psychiczny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin.


Jej marki: Mental WOW Academy oraz Modern School w Olsztynie. Autorka książki #Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu i biznesie. Wdraża trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu.


Wierzy, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental. Wykłada na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest Jakub B. Bączek

Ekspert w zakresie budowania strategii rozwoju oraz tworzenia wizerunku inwestycyjnego firm. Specjalizuje się w strategiach opartych na zrównoważonym rozwoju, procesach zarządczych mających na celu identyfikację barier wzrostu oraz w zarządzaniu zmianą.


Założycielka i Prezes Advanced Business Solutions Institute.

Doradza w zakresie marketingu, PR oraz relacji inwestorskich, realizuje projekty w zakresie zarządzania zmianą i skalowania biznesu, jak również budowania strategii z uwzględnieniem wytycznych ESG i raportowania niefinansowego. Angażuje się również działalność edukacyjną jako adiunkt Uczelni ASBIRO oraz Pełnomocnik Rektora ds. interesariuszy zewnętrznych Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie. Doktorantka w Katedrze Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.

Renata Żukowska

Mentorka, trenerka, przedsiębiorczyni. Założycielka Petra Consulting. Autorka jedynej w Polsce Szkoły Mentorów i Trenerów w międzynarodowej certyfikacji. Certyfikowany Coach ICF i Praktyk Kaizen.


Współautorka 5 książek w certyfikacji VCC. Realizuje projekty rozwojowe dla osób i organizacji.Jej obszar ekspercki to: mentoring i sukcesja w firmach, coaching, doradztwo zawodowe, doradztwo biznesowe, pozyskiwanie funduszy, zarządzanie projektami, szkolenia rozwojowe i menadżerskie, szkolenia certyfikowane VCC, optymalizacja biznesu (Lean), przedsiębiorczość, strategia biznesowa, model Canvas, zespoły wielopokoleniowe.


Upowszechnia metodę małych kroków i filozofię Kaizen w życiu i biznesie.Propagatorka różnorodności i łączenia pokoleń w firmach, projektuje i wdraża programy mentoringowe oparte na wydobywaniu potencjału z różnic generacyjnych.Liderka Równego Biznesu 2022 podejmuje działania na rzecz upowszechniania równości kobiet i mężczyzn w przestrzeni biznesowej i zawodowej.Jej motto brzmi: "żeby się pomnożyć, trzeba się podzielić”.


Aktywnie dzieli się swoją 20-letnią wiedzą jako mentorka, bizneswoman, trenerka kompetencji miękkich, praktyk Kaizen i Lean.

Sylwia Petryna

Założycielka i CEO Lady Business Club i Prezeska Fundacji LBC Business Women Foundation. Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki i uczy jak świadomie budować swoją rozpoznawalność w internecie.


Założycielka Platformy biznesowej Lady Business Club dla przedsiębiorczych Polek z całego świata, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.


Jako konsultant osobistego PR i budowania spójnego wizerunku w sieci pomaga właścicielkom firm mówić głosem, którego wcześniej nie miały. Wyrazić myśli poprzez spójną komunikację w internecie, aby ich produkty trafiały do nowych odbiorców.


Redaktorka naczelna portalu www.ladybusiness.pl, który codziennie publikuje nowe treści skierowane do kobiet biznesu.


Od 2017 organizuje plebiscyt Lady Business Awards, jednego z niewielu konkursów dla kobiet biznesu w Polsce, w którym statuetki ani wyróżnienia nie można kupić. Lubi angażować się w projekty, które aktywnie zmieniają świat kobiet w biznesie.

Emilia Bartosiewicz-Brożyna

CEO of Move4Life - corporate wellness.


Trener przygotowania fizycznego dla Armii Izraela, absolwent studiów wychowania fizycznego w Izraelu oraz absolwent Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, asystent profesora w programie trenerów osobistych na uniwersytecie, instruktor na kursach ”Trening medyczny w fizjoterapii”, twórca autorskich programów treningowych dla pacjentów po operacjach ortopedycznych w obrębie stawu kolanowego - ACL i ramiennego, doświadczony prelegent na różnego rodzaju zjazdach, konferencjach i wydarzeniach.


Pasjonat pracy wykorzystującej „evidence-based practice”- podejściu naukowym łamiącym stereotypy myślenia o fizjoterapii i treningu. Jego celem jest przywrócenie ludziom możliwości robienia wszystkiego, co robili przed urazem lub operacją w sposób jak najbardziej bezpieczny.


Przez ostatnie 15 lat, pracowałem zarówno z klientami jak i pacjentami, specjalizuje się w pacjentach z bólami odcinka lędźwiowego oraz urazami kolan. Skupia się na wprowadzaniu trwałych zmian w życiu podopiecznych, za klucz do sukcesu uznaje wspólną zmianę nawyków krok po kroku. Jeżeli zależy Ci na utracie masy ciała, przyroście masy mięśniowej czy poprawie stanu zdrowia – odpowiednie nawyki to podstawa.


Założyciel i CEO Move4Life. Firma well-beingowa wspierająca pracowników i firmy z ponad 50 projektami z największymi firmami na rynku.

Or Hever

Rafał Dembe

Działacz w obszarze różnorodności i włączania społeczności LGBT+ w miejscu pracy oraz orędownik społecznej odpowiedzialności biznesu.


Zawodowo związany z międzynarodowymi instytucjami finansowymi, gdzie kieruje obszarem planowania i analiz. Jako wolontariusz od kilkunastu lat angażuje się w inicjatywy związane z prawami człowieka, różnorodnością i uczestnictwem. Koordynował projekty z tego obszaru m.in. dla Banku Światowego i Rady Europy, angażował się w politykę lokalną w Warszawie, jest członkiem Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Przewodniczył w NatWest Group w Polsce tęczowej sieci pracowniczej, jednej z najbardziej aktywnych i widocznych w naszym kraju.


Wspiera współpracę między firmami w zakresie tworzenia i rozwijania sieci pracowniczych działających na rzecz społeczności LGBT+. Autor artykułów i wystąpień publicznych. Używa zaimków on / jego.

Certyfikowany trener matematyki mentalnej w oparciu o japońskie techniki liczenia, twórca programu kompetencji przyszłości Superminds, partner i egzaminator w Polsce Związku Sorobanu w Japonii oraz właściciel Centrum Języków Obcych CONVERS, wykładowca na uczelni wyższej dla przedsiębiorców - ASBIRO.


W branży edukacyjnej od 18 lat, początkowo jako specjalista do nauczania języków obcych, a od 3 lat rozwija autorski program SUPERMINDS. Jego misją jest intensywny rozwój u dzieci i młodzieży inteligencji analityczno – matematycznych, kompetencji biznesowych, językowych i programistycznych, czyli tych kompetencji, które będą kluczowe na przyszłych rynkach pracy.


Jej autorski program jest SZANSĄ dla wszystkich aby osiągnąć ponadprzeciętne umiejętności szybkiego liczenia niezależnie od predyspozycji matematycznych lub ich braku. Każdy absolwent Superminds potrafi mnożyć liczby wielocyfrowe w pamięci, dodawać i odejmować w tempie poniżej kilku sekund, choć zdaniem Anety jest to efekt uboczny. Matematyka mentalna jest narzędziem do osiągnięcia głównego celu programu czyli rozwoju inteligencji matematycznej we wszystkich obszarach, nie tylko szybkim liczeniu. OSIĄGNIĘCIA:Pierwsza i jedyna Europejka, która uzyskała certyfikację na poziomie KYU 3 nadaną przez Związek Sorobanu w Japonii.

Strateg Innowacji. Pomaga tworzyć innowacyjne biznesy, produkty lub usługi, które klienci naprawdę chcą, i które nie są łatwe do skopiowania przez konkurencję. Wykorzystuje do tego innowację.


Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Współautorka kursu online „Innowacja w firmie”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. Autorka Podcastu Know.How.Match.


W 2010 roku dołączyła do firmy rodzinnej produkującej meble biurowe i marzyła o dużym globalnym biznesie. Przejęła obszar marketingu, później sprzedaży i zdała sobie sprawę, że to się nigdy nie wydarzy, jeśli będą działać tak jak dotychczas. Zaczęła bacznie obserwować rynek i dostrzegała coraz więcej zmian, m.in. to, że więcej pracuje się zespołowo niż indywidualnie, coraz mniej siedzi się przy biurkach. Odwiedzając klientów widziała, że pracownicy przechodzą z komputerów stacjonarnych na laptopy, a niektórzy w ogóle nie muszą być w biurze. To było 10 lat temu! Zaczęła dostrzegać, że główne produkty coraz mniej się sprzedają. Wtedy rozpoczęła proces wdrożenia innowacji.Postawiła wszystko na jedną kartę.


Chociaż inni pukali się w głowo i pytali: „Co ona wymyśliła?”, konsekwentnie przesuwała ściany i doprowadziła do stworzenia marki, która znalazła się w top 2 w kategorii mebli akustycznych.Wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotne marże.

Anetta Grzanek

Zuzanna Mikołajczyk

Katarzyna Staciwa

Od 2004 roku tworzy Agencję Komunikacji Marketingowej MINDWALK.


Strateg marki, konsultantka marketingu, certyfikowany trener biznesu.


Wdraża kreatywne koncepcje w życie, tworząc wartościowe marki, spójne komunikacje oraz skuteczne strategie.


Od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem.


Doświadczenie zawodowe zbierała współpracując z przedsiębiorstwami oraz największymi korporacjami, takimi jak GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Bayer, Astra Zeneca, Volvo, Wedel, Sanofi.

Anna Stępień - Kraska

Przedsiębiorczyni, inwestorka, coach finansowy, kobieta aktywna. Zarządza marką Asanka Mind Quest, Asanka – Zmierz się z Przygodą, Aktywnie, Świadomie, Bezpiecznie oraz Dehoust Polska.


Konsultantka talentów. Jest jedną z nielicznych w Polsce certyfikowaną coachką metody Sacred Money Archetypes® by Kendall SummerHawk, Flow Konsultantką metodologii Talent i Wealth Dynamics by Roger Hamilton oraz certyfikowaną coachką Instytutu Gallupa.


Autorka szkolenia Finansowe Fundamenty, warsztatów z zakresu edukacji finansowej. Prowadzi indywidualne i grupowe sesje umożliwiające poprawę relacji z pieniędzmi oraz poznanie Siebie, swoich wzorców zachowań, talentów oraz cieni i tego, jak je najkorzystniej wykorzystać w życiu.


Wiedzę tę uzupełnia wykorzystując również m.in. Archetypy Marki oraz Talenty Gallupa. Przełamuje negatywne, niesłużące schematy dotyczące pieniędzy, bogactwa i daje klucz do obfitości. Udowadnia, że umiejętne stosowanie Prawa Przyciągania może odmienić życie, a świat, który nasz otacza kształtujemy sami.Oddycha, gdy podróżuje i ciągle się rozwija. Miłością prawdziwą darzy piesze i rowerowe wyprawy oraz całą paletę outdoorowych aktywności. Swoje przygody opisała w książce „Islandia stopem”.


Elżbieta Gozdecka

Propagatorka uważnego, wartościowego życia, doradca w obszarze beauty, konsultantka psychobiologii i prawniczka.


Ekspertka od życiowych zmian. Na co dzień wspiera innych w odnajdywaniu własnej drogi, wewnętrznego spokoju i sensu życia. Od kilku lat dzieli się wiedzą, bazując na swoich doświadczeniach po przebytej chorobie nowotworowej. Prowadzi warsztaty i sesje indywidualne.


Do 2017 roku związana z Centrum Medycznym LIM a następnie LUX MED. Piastowała stanowiska menadżerskie i dyrektorskie.Twórczyni kliniki medycyny estetycznej Profemed w Grupie LUX MED. Pod jej kierownictwem klinika w 2016 roku otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie na najlepsze miejsce w kategorii: dermatologia estetyczna.W 2017 roku założyła własną klinikę medycyny estetycznej – RosaMed Clinic w której pełni funkcję dyrektora zarządzającego.


Obecnie związana także ze spółką z obszaru prawa zamówień publicznych Portal PZP, piastując stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i relacji z klientami.


W pracy zawodowej kieruje się mottem „Samemu idzie się szybciej z zespołem dochodzi się dalej”. Stawia na dobre relacje międzyludzkie, dba o jakość życia zarówno w miejscu pracy jak i poza nim. Absolwentka wydziału prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Uczestniczka Akademii Psychobiologii dr Marzanny Radziszewskiej Konopki.Prywatnie mama dwóch dorosłych córek, miłośniczka kotów.

Joanna Molik

Doświadczona liderka, menadżerką i mentorka w obszarze doradztwa strategicznego i zrównoważonej transformacji.


Ma ponad 20 letnie doświadczenie z zakresu definiowania i wdrażania strategii, nowych modeli biznesowych, zarządzania zmianą w organizacji, a także wdrażania innowacyjnych technologii w międzynarodowych organizacjach.


Przez ostatnie 7 lat w Microsoft w strategicznych rolach: Dyrektorki Zrównoważonego Rozwoju i ESG w Polskim oddziale Microsoft, Global Digital Advisor oraz Industry Digital Strategist w centrali Microsoft, a wcześniej przez 15 lat jako konsultantka i menedżerka w Accenture, doradzała wiodącym organizacjom z sektora finansowego oraz publicznego w transformacyjnych i innowacyjnych projektach.


Pasjonatka tematyki zrównoważonego rozwoju i ESG oraz wpływu innowacji technologicznych na biznes, środowisko, społeczeństwo i kulturę organizacji, praktyk Inclusive Design oraz Accessibility – tworzenia rozwiązań dostępnych dla wszystkich.

Managing Director Sodexo Polska.


Odpowiada za zarządzanie biznesem Sodexo w Polsce. Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży Facility Management i kompleksowych rozwiązań w miejscu pracy.


Dążenie do pełnego zrozumienia potrzeb klienta pozwala Marcie projektować efektywne i innowacyjne rozwiązania, nierzadko wykraczające poza tradycyjnie pojmowane branżowe standardy.


Ważnym elementem jej sukcesu jest budowanie utalentowanych zespołów i tworzenie środowiska, które pozwala rozwijać się pracownikom. Kładzie szczególnie nacisk na wellbeing, bo wierzy, że szczęśliwi ludzie robią biznes. Podejście to proponuje również klientom, współpracując z nimi przy tworzeniu przestrzeni do pracy nastawionej na dobre samopoczucie jej użytkowników.


Prywatnie jest miłośniczką muzyki i częstą bywalczynią wydarzeń kulturalnych.

Marta Stańczak

Bartłomiej Świstak Piotrowski

Konsultant strategii w biznesie. Pomógł 700 właścicielom firm.


Bartłomiej znany jest szerzej jako Krakowski Świstak. Poprzez konsultacje mentoringowe i szkolenia optymalizuje procesy sprzedażowe i pomaga opracować początkowe metody dotarcia do klientów.


Wraz ze swoimi klientami tworzy plan działania mający na celu rozwój ich biznesów (tzw. Cykl Świstaka). Robi to korzystając z innowacyjnych narzędzi typu Business Model Canvas czy Golden Circle.


Jest liderem Eksperymentalnej Agencji Reklamowej, butikowej agencji social media.Aktywny mentor w licznych inicjatywach, takich jak Uniwersytet Sukcesu w ramach Digital University,Teen Crunch, KMS, FasterCapital, Województwo Małopolskie i Tech Leaders, a także podczas hackathonów, m.in. We Do IT, Hackathon Partnerstwa Odry czy Taskforcome.


Wykładowca na takich uczelniach jak Uniwersytet Jagielloński w Krakowie czy ASBIRO. Jeden z twórców Kraków Miastem Startupów - marki edukacyjnej wspierającej ekosystem startupowy w Krakowie oraz ambasador marki Turkusowe Śniadania.

Marketer & CEO agencji WBIZNES.


Wykładowca programów MBA. Autor książki #OdczarujMarketing.


Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny marketing.


Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.


Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.


Wojciech Bizub

Ekspertka od budowania bezpieczeństwa finansowego. Od ponad 20 lat pracuje w finansach, głównie w międzynarodowych korporacjach takich jak: m.in. Capgemini, Publicis. Aktualnie Dyrektor Finansowy międzynarodowego holdingu Bravecare z siedzibą w Luksemburgu.


Fundatorka i Prezes Fundacji Bezpieczni Finansowo, której głównym celem jest edukacja finansowa młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym oraz młodocianych matek i kobiet doświadczonych przemocą ekonomiczną.


Przez ponad dwa lata współpracy z klientkami oraz małymi i średnimi firmami, w odpowiedzi na ich potrzeby poczuła, że wiedza prawno – finansowa w oderwaniu od samoświadomości i samoświadomość bez podstawowej wiedzy prawno – finansowej nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Postanowiła połączyć te obszary i w ten sposób powstał projekt Bezpieczna Finansowo.

Marta Kobińska

Zbigniew Dzideczek


Przedsiębiorca specjalizujący się długie lata w programach restrukturyzacyjnych i zarządzaniem zmianą.Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami, sprzedaży, marketingu, negocjacji oraz wystąpień publicznych.


Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola , ZPC Ursus , Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Lockheed Martin Helicopter Company), CIECH S.A. oraz EMFESZ NG Polska sp. z o.o.

Od 10 lat członek klubów Toastmasters. Od 2014 roku związany z Uczelnią ASBiRO, gdzie jest stałym wykładowcą oraz członkiem jej Rady Biznesu i Nauki , współpracującym również ściśle z Fundacją ASBiRO w projektach edukacyjnych.


Konsultant KACST (King Abdulaziz City for Science and Technology Arabii Saudyjskiej i nadzorujący projekty energetyczne w Arabii Saudyjskiej z sukcesem budując linie montażowe baterii litowo-jonowych oraz liczników energetycznych najnowszej generacji SMART.


Członek Klubu Trenerów Biznesu oraz mentor Youth Business Poland. Współpracownik i wyszkolony partner wiodącej, światowej firmy szkoleniowej w zakresie negocjacji Scotwork Limited.


Prowadził trudne i bardziej skomplikowane negocjacje w Polsce i na rynkach międzynarodowych zm.in w takich krajach jak Chiny, Pakistan, Arabia Saudyjska, Republika Południowej Afryki, Iraku, Iranu oraz Malezji, Tajlandii , Indii i Brazylii oraz Rosji i Białorusi itd.


Członek założyciel John Maxwell Team Polska , polskiej społeczności szkoleniowców amerykańskiej organizacji liderów kierowanej przez John C. Maxwell. Certyfikowany trener, coach, mentor i mówca organizacji Maxwell Leadership Certified Team.


Wykładowca akademicki z obszaru negocjacji i zarządzania projektami promocyjnymi w Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie ( https://www.up.krakow.pl/ ) na Katedrze Negocjacji i Mediacji.


Autor książki o negocjacjach „Negocjacje to fascynująca podróż”

Zawodowo związany jest z rynkiem Sprzedaży usług B2B.


Ubezpieczenia, bankowość, leasing, szkolenia są to główne obszary w których zdobywa praktyczną wiedzę. Jak wiele osób przeszedł drogę od praktykanta do managera ale to co go wyróżnia to wiarygodność poprzez fakt, że zaliczył również drogę powrotną w dół, zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. Następnie poprzez eliminację złych nawyków oraz kształtowanie właściwych postaw, zawodowo nie tylko wrócił na dawne miejsce, ale ciągle rozwija swoje kompetencje a w życiu odnalazł swoją misję, mówienia głośno o zagrożeniach czyhających w pracy oraz o tym jak sobie z nimi radzić. Jest managerem, mentorem oraz trenerem biznesu. Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla najlepszego eksperta oraz managera”.


Pracował z całym spektrum segmentów klientów od firm mikro poprzez MŚP, korporacje do przedsiębiorstw strategicznych. działa z optymizmem. Kocha inspirować oraz doświadczać. Zarządza zespołem sprzedażowym oraz prowadzi szkolenia z elementów sprzedaży tj. prospecting, obsługa klienta, komunikacja, asertywność, budowanie efektywnych zespołów, kształtowanie właściwych postaw, zmianę nawyków oraz myślenia. Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie. Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ciągłe doskonalenie. Uwielbia nowe wyzwania a często spotykane hasło w życiu „Nie da się!” stanowi dla niego zapalnik do działania.


Łukasz Piątek

Historyk i krytyk sztuki oraz właścicielka Xanadu Galerii i Domu Aukcyjnego.


Zajmuje się sprzedażą produktów i usług premium oraz luksusowych, a także budową i marketingiem kolekcji prywatnych oraz firmowych.


Od 25 lat związana zawodowo ze sztuką, od 15 lat z rynkiem sztuki. Pomaga swoim klientom – miłośnikom sztuki, kolekcjonerom, inwestorom – dobrać najlepsze dzieło sztuki do ich indywidualnych potrzeb.


Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium, budowy marki osobistej eksperta i content marketingu skierowane przede wszystkim do MŚP.


Laureatka Lady Business Award 2021 w kategorii Wsparcie. Finalistka konferencji Sales Angels 2021, Ostatnio można jej posłuchać w podcastach Marka Jankowskiego „Mała Wielka Firma” oraz Rafała Hampela „Spokojnie o wnętrzach”. Obecnie realizuje zdjęcia do programu telewizyjnego “Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert rynku sztuki omawia dzieła sztuki i obiekty artystyczne oraz pomaga je wycenić.

Agnieszka Gniotek

Strategiczna projektantka doświadczeń.


Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING, Orange i wieloma innymi, wnosząc do zespołów projektowych i zarządów strategiczne podejście oparte na projektowaniu doświadczeń.


Jej podejście zainspirowało wiele organizacji do ponownego skoncentrowania się i postawienia na doświadczenia jako ich wyróżnik rynkowy.


Poza doradztwem, Aga pisze o strategii, przywództwie, innowacyjności i leadershipie; projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń zwane Seed Cards; oraz współtworzy podcast o refleksyjnym przywództwie: Catching The Next Wave.


Ukończyła studia doktoranckie na Politechnice w Eindhoven w Holandii i uczy projektowania doświadczalnego na całym świecie.

dr Agą Szóstek

Justyna Markowicz

Konsultantka ds. zrównoważonego rozwoju.


Prowadzi Zrównoważony Podcast, gdzie z czołowymi polskimi ekspertami omawia sposoby budowania prawdziwie odpowiedzialnej i zrównoważonej firmy.


Od 10 lat koordynuje projekty społeczne, edukacyjne, marketingowe, zrównoważonego rozwoju w biznesie i organizacjach non-profit.


Prowadzi Future Heroes, inicjatywę edukacyjną opartą na metodzie design thinking, aktywizującą i budującą przyszłe kompetencje wśród młodzieży poprzez udział w warsztatach dotyczących rozwiązywania światowych wyzwań społecznych i środowiskowych świata.


Magda Gajownik

Menadżerka w Departamencie Rozwoju Innowacji w Polskim Fundusz Rozwoju. W PFR tworzę ofertę - doradczo szkoleniową dla dużych przedsiębiorstw w zakresie innowacji, transformacji cyfrowej i energetycznej. Sieciuję przedsiębiorców ze start-upami, inwestorami i agencjami z Grupy PFR.

Sylwia Dębowska-Lenart

Mentorka marketingu, właścicielka agencji marketingowej Lenart Interactive, członkini Lady Business Club, założycielka grupy na Facebooku „OdWażne w Biznesie".

Ma za sobą setki godzin konsultacji indywidualnych z kobietami, prowadzącymi własne firmy.

Pomaga budować marki i promować je wartościowymi treściami w social mediach.

Od 2008 roku prowadzi szkolenia i warsztaty otwarte dla firm z obszaru strategii marki, social mediów, copywritingu, social wideo.

Organizuje eventy „Odważne w Biznesie" i co miesięczne networkingi – „Biznesowa Kawa" – poranki dla odważnych kobiet w Olsztynie.

Publikuje w branżowej prasie, wydaje e-booki oraz kursy online. Prowadzi podcast Mentorka Marketingu. Hołduje samodyscyplinie, jako postawie życiowej, która pomaga wydobyć swój prawdziwy potencjał.

Robert Skowron

COO (Dyrektor Operacyjny) w firmie Landingi, platformie do tworzenia landing page'y.Ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży w branży e-commerce.

W firmie Landingi odpowiada za koordynowanie procesów sprzedażowych, operacyjnych i HR. Jest także liderem zespołu usługowego, który dla klientów Landingi realizuje m.in. usługi graficzne. Ponadto, jest odpowiedzialny za opiekę nad kluczowymi klientami i konsulting biznesowy w obszarze wykorzystania landing page'y. Prowadzi także wykłady i warsztaty lead generation.

Ukończył informatykę na Politechnice Śląskiej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w kontakcie z nowoczesnymi technologiami, analizie procesów oraz rozmowach z klientem biznesowym. Prywatnie ceni sobie życie rodzinne. Wolny czas stara się spędzać aktywnie – gra w squasha, pływa, jeździ rowerem i biega. Lubi kino oraz słucha rocka.

ZAPISZ SIĘ

Specjalna oferta do 20.09.2023

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

O organizatorze

Fundacja LBC od 2017 roku działa przy ogólnopolskim klubie kobiet biznesu – Lady Business Club, aby uzupełnić jego działalność edukacyjną.

Zachęca właścicielki firm do patrzenia na biznes z innej perspektywy i wprowadzania zmian w biznesie.

Edukuje w zakresie zarządzania firmą, rozpoznawalności marki w internecie, wzmacniania pewności siebie, doskonalenia kompetencji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Aktywnie działa i realizuje wspólne projekty z najlepszymi ekspertami na rynku, w szczególności w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, rozpoznawalności oraz integracji polskich kobiet biznesu.

Image

Partnerzy Programu

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Chcesz dołączyć do grona Partnerów Programu napisz: renata@ladybusinessclub.com

Kontakt

Fundacja LBC Business Women Foundation
Aleje Jerozolimskie 93, 02-001 Warszawa
tel. 668011030
fundacjalbc@ladybusinessclub.com

Icon Icon Icon Icon
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Dowiedz się więcej Akceptuję