Rozwój umiejętności biznesowych. To nie jest kolejny kurs, gdzie spotka Cię sama teoria. Udział w programie pomoże Ci rozwinąć skrzydła w takich obszarach jak planowanie strategii, marketing, finanse, digitalizacja czy innowacje.
Rozbudowanie sieci kontaktów - w ramach programu uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje firmy oraz poznać inne właścicielki firm. To idealna okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, budowania potencjalnych partnerstw, współpracy lub rozwoju nowych relacji biznesowych.
Indywidualne konsultacje - program oferuje wsparcie i porady od ekspertów w dziedzinie biznesu. Te sesje będą dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki nim możesz dowiesz się konkretnie, czego potrzebujesz, aby pójść dalej, jak sprawić, aby Twój biznes przynosił Ci satysfakcję i czy to, jak wygląda obecnie Twoja firma jest zgodne z Twoimi marzeniami?
Motywacja i inspiracja - będziesz miała okazję spotkać się z innymi kobietami biznesu, które osiągnęły sukces w swoich branżach. Dzięki temu wzmocnisz swoje kompetencje związane z leadershipem oraz zdobędziesz motywację, aby kontynuować rozwój swojego biznesu i osiągać swoje cele.
Dostęp do zasobów - Program "Make Your Business Better" oferuje uczestniczkom dostęp do różnych zasobów, takich jak narzędzia biznesowe, szablony dokumentów i poradniki. Te zasoby pomogą Ci w rozwoju firmy i uproszczeniu niektórych aspektów zarządzania biznesem.
Make Your Business Better to 3-miesięczny program dla przedsiębiorczych Polek – właścicielek firm, które prowadzą biznes i zarządzają firmą minimum 3 lata. Projekt Fundacji LBC Business Women Foundation jest odpowiedzią na największe potrzeby i wyzwania, z którymi mierzą się właścicielki firm w Polsce i za granicą.
Program powstał dzięki wieloletniej obserwacji działalności firm polskich kobiet biznesu – to społeczność ponad 350 kobiet, właścicielek firm, uczestniczących w działaniach Fundacji w ciągu ostatnich 10 lat.
Projekt jest wynikiem uważnego słuchania potrzeb przedsiębiorczych Polek, ich oczekiwań, ale także poznania ich możliwości czasowych i budżetowych.
Czego potrzebuję, aby pójść dalej?
Czy mój biznes przynosi mi satysfakcję?
Czy to jak wygląda moja firma obecnie było moim marzeniem?
Jak moja firma może działać lepiej w polskiej rzeczywistości i sytuacji na świecie?
Dobrze trafiłaś!
Jesteś właścicielką firmy prowadzącą biznes miniumum 3 lata, mieszkającą w Polsce lub zagranicą?
Jesteś managerką zarządzającą minimum 5 lat w firmach?
Chcesz rozwinąć swoje kompetencje, jak i działania firmy?
Czujesz, że potrzebujesz zmiany, wiesz, że to konieczne w zrobieniu kolejnego kroku w Twoim biznesie, ale nie wiesz od czego zacząć i co dokładnie zmienić?
Zmagasz się z rosnącą presją czasową i regulacyjną, digitalizacją i automatyzacją procesów?
Chcesz wdrażać innowacje i być skutecznym liderem w dobie transformacji cyfrowej?
Program Make Your Business Better jest
stworzony właśnie dla Ciebie!
W dzisiejszych realiach najwięcej mówi się i wspiera firmy, które dopiero powstają na rynku. Rośnie ilość startupów, nowych firm, programów mentorskich wspierających kobiety w biznesie. Istnieje także wiele programów unijnych, rządowych, które pomagają firmom rozwijającym się, a które szukają dofinansowania na otwarcie kolejnej fabryki, nowej linii produkcyjnej, oddziałów na świecie, które dysponują już dużym budżetem. Chcemy wspierać firmy, które już aktywnie działają na rynku i chcą przejść na kolejny etap.
– mówi Renata Żukowska, współtwórczyni Programu
– mówi Emilia Bartosiewicz-Brożyna - współtwórczyni Programu
Nie ma realnej pomocy dla firm, które działają na rynku kilka lat, zmagają się z rzeczywistością, podatkami, zmianami w ustawach, ZUS-em, VAT-em, zatrudnianiem pracowników, itp. Przedsiębiorcy szukają rozwiązań na kursach rozwoju osobistego i coachingowych, co jest oczywiście bardzo dobre.
Nie daje to jednak konkretnych narzędzi w zarządzaniu firmą, pracą nad jej rozwojem, zmianą podejścia właścicieli do tworzenia zespołu, sprzedaży, motywowania pracowników, komunikacji, strategii PR-owej czy biznesowej bądź efektywnym zarządzaniem czasem.
Po zakończeniu kursu online zaprosimy Cię do kolejnego kroku w Twoim rozwoju i udziału w MYBB Mastermind.
Dodatkowo mamy dla Ciebie:
Narzędzie pozwalające określić gotowość do rozwoju, określające kluczowe mocne strony oraz obszary do poprawy.
Dostęp do platformy LBC: wizytówki, spotkania, możliwość promocji Twojego biznesu.
Zamknięta platforma dedykowana pozyskiwaniu finansowania na rozwój oraz partnerów w biznesie.
3
miesiące – czas trwania programu
6
modułów - każdy po 3 godziny
18
godzin wiedzy
prelegentów / -ek i trenerek / -ów
24
wystąpień power speech
6
Co Ci przeszkadza, a co pomaga w zarządzaniu biznesem? Jak być liderką przyszłości, działającą w zgodzie ze Twoimi wartościami? Dlaczego warto zacząć od siebie?
Moduł 1
20.06.2023
17:00 - 17:30 – Power speech
17.30 - 18:30 – Bój się i rób - czyli o mocy kobiet w biznesie, zadbanym mentalu w miejscu pracy oraz motywacji do działania w świecie BANI - Jola Taperek
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Dlaczego i jak poznać swoje Talenty i kompetencje? - Anna Stępień - Kraska
19:40 - 20:40 – Prezentacja trenera
20:40 – Zakończenie i Q&A
17:00 - 17:30 – Power speech
17.30 - 18:30 – Jak skalować biznes aby przejść na wyższy poziom? - Renata Żukowska
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Strategia biznesowa w Twojej firmie - Bartłomiej Świstak Piotrowski
19:40 - 20:40 – Prezentacja trenera
20:40 – Zakończenie i Q&A
Jak spojrzeć z dystansu na własny biznes i model biznesowy, w którym działasz?. Jak zweryfikować strategię i przygotować się na nowe wyzwania? Jak zoptymalizować procesy i mądrze planować finanse? Jak przygotować firmę na wzrost?
Moduł 2
17:00 - 17:30 – Power speech – Rafał Dembe
17.30 - 18:30 – Kultura organizacji i wartości według japońskiego systemu zarządzania - Anetta Grzanek
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Jak czerpać wiedzę z różnorodności pokoleniowej bazując na metodzie Kaizen? - Sylwia Petryna
19:40 - 20:40 – Prezentacja trenera
20:40 – Zakończenie i Q&A
Firma to ludzie, a pracownicy stanowią najcenniejszy potencjał firmy – dzięki nim możliwe jest budowanie przewagi konkurencyjnej. Jak budować kulturę organizacji opartą na wartościach?
Jak działać w duchu inclusion i diversity?
Moduł 3
17:00 - 17:30 – Power speech
17.30 - 18:30 – Jak innowacja może zmienić i rozwinąć Twój biznes? - Zuzanna Mikołajczyk
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Prezentacja trenera
19:40 - 20:40 – Jak przygotować firmę na zrównoważoną transformację w biznesie? - Joanna Molik, Microsoft
20:40 – Zakończenie i Q&A
Jak podążać za trendami technologicznymi? Jak wdrażać nowe narzędzia i czerpać inspiracje z innowacji?
Moduł 4
17:00 - 17:30 – Power speech
17.30 - 18:30 – Jak budować markę osobistą, która autentycznie sprzedaje? - Emilia Bartosiewicz-Brożyna
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Persony i mapa empatii - Jak zbudować skuteczną komunikację z klientem? - Katarzyna Staciwa
19:40 - 20:40 – Klient gotowy do zakupu. Jak budować ekspercką obecność w internecie w sprzedaży produktów i usług premium. - Agnieszka Gniotek
20:40 – Zakończenie i Q&A
Jak skutecznie budować markę firmy i właściciela? Jak najlepiej wykorzystać do tego social media? A może chcesz skorzystać z możliwości jakie daje ecommerce?
Moduł 5
17:00 - 17:30 – Power speech – Rafał Piątek
17.30 - 18:30 – Prezentacja trenera
18:30 - 18:40 – Przerwa
18:40 - 19:40 – Czy można być szczęśliwą liderką w polskiej rzeczywistości? - Marta Stańczak, Sodexo
19:40 - 20:40 – Prezentacja trenera
20:40 – Zakończenie i Q&A
Jak nie zatracić się w osiąganiu celów i KPI-ów? Gdzie szukać i jak godzić ze sobą życie biznesowe i prywatne?
Moduł 6
Podsumowanie Programu Make Your Business Better i wręczenie certyfikatów
15 września 2023, godz. 10:00 - 16:00, Warszawa
Finał
MYBB
5.07.2023
19.07.2023
2.08.2023
22.08.2023
7.09.2023
GET READY
80 miejsc
50 miejsc
GO HIGH
10 miejsc
PREMIUM
Nie pasują Ci godziny spotkań? Nie przejmuj się! Wszystkie wystąpienia trenerów będą nagrywane i możesz je obejrzeć w dowolnym dla Ciebie czasie.
Jola Taperek
Tworzy momenty WOW w życiu i biznesie. Certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dba o dobrostan psychiczny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin.
Jej marki: Mental WOW Academy oraz Modern School w Olsztynie. Autorka książki #Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu i biznesie. Wdraża trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu.
Wierzy, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental. Wykłada na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest Jakub B. Bączek
Ekspert w zakresie budowania strategii rozwoju oraz tworzenia wizerunku inwestycyjnego firm. Specjalizuje się w strategiach opartych na zrównoważonym rozwoju, procesach zarządczych mających na celu identyfikację barier wzrostu oraz w zarządzaniu zmianą.
Założycielka i Prezes Advanced Business Solutions Institute.
Doradza w zakresie marketingu, PR oraz relacji inwestorskich, realizuje projekty w zakresie zarządzania zmianą i skalowania biznesu, jak również budowania strategii z uwzględnieniem wytycznych ESG i raportowania niefinansowego. Angażuje się również działalność edukacyjną jako adiunkt Uczelni ASBIRO oraz Pełnomocnik Rektora ds. interesariuszy zewnętrznych Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie. Doktorantka w Katedrze Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.
Renata Żukowska
Założycielka Petra Consulting. Autorka Szkoły Mentorów i Trenerów.
Certyfikowany Coach ICF i Praktyk Kaizen. Współautorka 5 książek w certyfikacji VCC. Realizuje projekty rozwojowe dla klientów Petra Consulting.
Obszar ekspercki: mentoring i sukcesja w firmach, coaching, doradztwo zawodowe, doradztwo biznesowe, pozyskiwanie funduszy, zarządzanie projektami, szkolenia rozwojowe i menadżerskie, szkolenia certyfikowane VCC, optymalizacja biznesu (Lean), przedsiębiorczość, strategia biznesowa, model Canvas, zespoły wielopokoleniowe.
Sylwia Petryna
Założycielka i CEO Lady Business Club i Prezeska Fundacji LBC Business Women Foundation. Od 11 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki i uczy jak świadomie budować swoją rozpoznawalność w internecie.
Założycielka Platformy biznesowej Lady Business Club dla przedsiębiorczych Polek z całego świata, które dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Jako konsultant osobistego PR i budowania spójnego wizerunku w sieci pomaga właścicielkom firm mówić głosem, którego wcześniej nie miały. Wyrazić myśli poprzez spójną komunikację w internecie, aby ich produkty trafiały do nowych odbiorców.
Redaktorka naczelna portalu www.ladybusiness.pl, który codziennie publikuje nowe treści skierowane do kobiet biznesu.
Od 2017 organizuje plebiscyt Lady Business Awards, jednego z niewielu konkursów dla kobiet biznesu w Polsce, w którym statuetki ani wyróżnienia nie można kupić. Lubi angażować się w projekty, które aktywnie zmieniają świat kobiet w biznesie.
Emilia Bartosiewicz-Brożyna
Historyk i krytyk sztuki oraz właścicielka Xanadu Galerii i Domu Aukcyjnego.
Zajmuje się sprzedażą produktów i usług premium oraz luksusowych, a także budową i marketingiem kolekcji prywatnych oraz firmowych.
Od 25 lat związana zawodowo ze sztuką, od 15 lat z rynkiem sztuki. Pomaga swoim klientom – miłośnikom sztuki, kolekcjonerom, inwestorom – dobrać najlepsze dzieło sztuki do ich indywidualnych potrzeb.
Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium, budowy marki osobistej eksperta i content marketingu skierowane przede wszystkim do MŚP.
Laureatka Lady Business Award 2021 w kategorii Wsparcie. Finalistka konferencji Sales Angels 2021, Ostatnio można jej posłuchać w podcastach Marka Jankowskiego „Mała Wielka Firma” oraz Rafała Hampela „Spokojnie o wnętrzach”. Obecnie realizuje zdjęcia do programu telewizyjnego “Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert rynku sztuki omawia dzieła sztuki i obiekty artystyczne oraz pomaga je wycenić.
Agnieszka Gniotek
Rafał Dembe
Działacz w obszarze różnorodności i włączania społeczności LGBT+ w miejscu pracy oraz orędownik społecznej odpowiedzialności biznesu.
Zawodowo związany z międzynarodowymi instytucjami finansowymi, gdzie kieruje obszarem planowania i analiz. Jako wolontariusz od kilkunastu lat angażuje się w inicjatywy związane z prawami człowieka, różnorodnością i uczestnictwem. Koordynował projekty z tego obszaru m.in. dla Banku Światowego i Rady Europy, angażował się w politykę lokalną w Warszawie, jest członkiem Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Przewodniczył w NatWest Group w Polsce tęczowej sieci pracowniczej, jednej z najbardziej aktywnych i widocznych w naszym kraju.
Wspiera współpracę między firmami w zakresie tworzenia i rozwijania sieci pracowniczych działających na rzecz społeczności LGBT+. Autor artykułów i wystąpień publicznych. Używa zaimków on / jego.
Certyfikowany trener matematyki mentalnej w oparciu o japońskie techniki liczenia, twórca programu kompetencji przyszłości Superminds, partner i egzaminator w Polsce Związku Sorobanu w Japonii oraz właściciel Centrum Języków Obcych CONVERS, wykładowca na uczelni wyższej dla przedsiębiorców - ASBIRO.
W branży edukacyjnej od 18 lat, początkowo jako specjalista do nauczania języków obcych, a od 3 lat rozwija autorski program SUPERMINDS. Jego misją jest intensywny rozwój u dzieci i młodzieży inteligencji analityczno – matematycznych, kompetencji biznesowych, językowych i programistycznych, czyli tych kompetencji, które będą kluczowe na przyszłych rynkach pracy.
Jej autorski program jest SZANSĄ dla wszystkich aby osiągnąć ponadprzeciętne umiejętności szybkiego liczenia niezależnie od predyspozycji matematycznych lub ich braku. Każdy absolwent Superminds potrafi mnożyć liczby wielocyfrowe w pamięci, dodawać i odejmować w tempie poniżej kilku sekund, choć zdaniem Anety jest to efekt uboczny. Matematyka mentalna jest narzędziem do osiągnięcia głównego celu programu czyli rozwoju inteligencji matematycznej we wszystkich obszarach, nie tylko szybkim liczeniu. OSIĄGNIĘCIA:Pierwsza i jedyna Europejka, która uzyskała certyfikację na poziomie KYU 3 nadaną przez Związek Sorobanu w Japonii.
Strateg Innowacji. Pomaga tworzyć innowacyjne biznesy, produkty lub usługi, które klienci naprawdę chcą, i które nie są łatwe do skopiowania przez konkurencję. Wykorzystuje do tego innowację.
Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Współautorka kursu online „Innowacja w firmie”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. Autorka Podcastu Know.How.Match.
W 2010 roku dołączyła do firmy rodzinnej produkującej meble biurowe i marzyła o dużym globalnym biznesie. Przejęła obszar marketingu, później sprzedaży i zdała sobie sprawę, że to się nigdy nie wydarzy, jeśli będą działać tak jak dotychczas. Zaczęła bacznie obserwować rynek i dostrzegała coraz więcej zmian, m.in. to, że więcej pracuje się zespołowo niż indywidualnie, coraz mniej siedzi się przy biurkach. Odwiedzając klientów widziała, że pracownicy przechodzą z komputerów stacjonarnych na laptopy, a niektórzy w ogóle nie muszą być w biurze. To było 10 lat temu! Zaczęła dostrzegać, że główne produkty coraz mniej się sprzedają. Wtedy rozpoczęła proces wdrożenia innowacji.Postawiła wszystko na jedną kartę.
Chociaż inni pukali się w głowo i pytali: „Co ona wymyśliła?”, konsekwentnie przesuwała ściany i doprowadziła do stworzenia marki, która znalazła się w top 2 w kategorii mebli akustycznych.Wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotne marże.
Anetta Grzanek
Zuzanna Mikołajczyk
Katarzyna Staciwa
Od 2004 roku tworzy Agencję Komunikacji Marketingowej MINDWALK.
Strateg marki, konsultantka marketingu, certyfikowany trener biznesu.
Wdraża kreatywne koncepcje w życie, tworząc wartościowe marki, spójne komunikacje oraz skuteczne strategie.
Od dwudziestu lat związana jest z zarządzaniem projektami kreatywnymi, marketingowymi, a przede wszystkim brandingiem.
Doświadczenie zawodowe zbierała współpracując z przedsiębiorstwami oraz największymi korporacjami, takimi jak GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Bayer, Astra Zeneca, Volvo, Wedel, Sanofi.
Anna Stępień - Kraska
Przedsiębiorczyni, inwestorka, coach finansowy, kobieta aktywna. Zarządza marką Asanka Mind Quest, Asanka – Zmierz się z Przygodą, Aktywnie, Świadomie, Bezpiecznie oraz Dehoust Polska.
Konsultantka talentów. Jest jedną z nielicznych w Polsce certyfikowaną coachką metody Sacred Money Archetypes® by Kendall SummerHawk, Flow Konsultantką metodologii Talent i Wealth Dynamics by Roger Hamilton oraz certyfikowaną coachką Instytutu Gallupa.
Autorka szkolenia Finansowe Fundamenty, warsztatów z zakresu edukacji finansowej. Prowadzi indywidualne i grupowe sesje umożliwiające poprawę relacji z pieniędzmi oraz poznanie Siebie, swoich wzorców zachowań, talentów oraz cieni i tego, jak je najkorzystniej wykorzystać w życiu.
Wiedzę tę uzupełnia wykorzystując również m.in. Archetypy Marki oraz Talenty Gallupa. Przełamuje negatywne, niesłużące schematy dotyczące pieniędzy, bogactwa i daje klucz do obfitości. Udowadnia, że umiejętne stosowanie Prawa Przyciągania może odmienić życie, a świat, który nasz otacza kształtujemy sami.Oddycha, gdy podróżuje i ciągle się rozwija. Miłością prawdziwą darzy piesze i rowerowe wyprawy oraz całą paletę outdoorowych aktywności. Swoje przygody opisała w książce „Islandia stopem”.
Elżbieta Gozdecka
Propagatorka uważnego, wartościowego życia, doradca w obszarze beauty, konsultantka psychobiologii i prawniczka.
Ekspertka od życiowych zmian. Na co dzień wspiera innych w odnajdywaniu własnej drogi, wewnętrznego spokoju i sensu życia. Od kilku lat dzieli się wiedzą, bazując na swoich doświadczeniach po przebytej chorobie nowotworowej. Prowadzi warsztaty i sesje indywidualne.
Do 2017 roku związana z Centrum Medycznym LIM a następnie LUX MED. Piastowała stanowiska menadżerskie i dyrektorskie.Twórczyni kliniki medycyny estetycznej Profemed w Grupie LUX MED. Pod jej kierownictwem klinika w 2016 roku otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie na najlepsze miejsce w kategorii: dermatologia estetyczna.W 2017 roku założyła własną klinikę medycyny estetycznej – RosaMed Clinic w której pełni funkcję dyrektora zarządzającego.
Obecnie związana także ze spółką z obszaru prawa zamówień publicznych Portal PZP, piastując stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i relacji z klientami.
W pracy zawodowej kieruje się mottem „Samemu idzie się szybciej z zespołem dochodzi się dalej”. Stawia na dobre relacje międzyludzkie, dba o jakość życia zarówno w miejscu pracy jak i poza nim. Absolwentka wydziału prawa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Uczestniczka Akademii Psychobiologii dr Marzanny Radziszewskiej Konopki.Prywatnie mama dwóch dorosłych córek, miłośniczka kotów.
Joanna Molik
Doświadczona liderka, menadżerką i mentorka w obszarze doradztwa strategicznego i zrównoważonej transformacji.
Ma ponad 20 letnie doświadczenie z zakresu definiowania i wdrażania strategii, nowych modeli biznesowych, zarządzania zmianą w organizacji, a także wdrażania innowacyjnych technologii w międzynarodowych organizacjach.
Przez ostatnie 7 lat w Microsoft w strategicznych rolach: Dyrektorki Zrównoważonego Rozwoju i ESG w Polskim oddziale Microsoft, Global Digital Advisor oraz Industry Digital Strategist w centrali Microsoft, a wcześniej przez 15 lat jako konsultantka i menedżerka w Accenture, doradzała wiodącym organizacjom z sektora finansowego oraz publicznego w transformacyjnych i innowacyjnych projektach.
Pasjonatka tematyki zrównoważonego rozwoju i ESG oraz wpływu innowacji technologicznych na biznes, środowisko, społeczeństwo i kulturę organizacji, praktyk Inclusive Design oraz Accessibility – tworzenia rozwiązań dostępnych dla wszystkich.
Managing Director Sodexo Polska.
Odpowiada za zarządzanie biznesem Sodexo w Polsce. Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży Facility Management i kompleksowych rozwiązań w miejscu pracy.
Dążenie do pełnego zrozumienia potrzeb klienta pozwala Marcie projektować efektywne i innowacyjne rozwiązania, nierzadko wykraczające poza tradycyjnie pojmowane branżowe standardy.
Ważnym elementem jej sukcesu jest budowanie utalentowanych zespołów i tworzenie środowiska, które pozwala rozwijać się pracownikom. Kładzie szczególnie nacisk na wellbeing, bo wierzy, że szczęśliwi ludzie robią biznes. Podejście to proponuje również klientom, współpracując z nimi przy tworzeniu przestrzeni do pracy nastawionej na dobre samopoczucie jej użytkowników.
Prywatnie jest miłośniczką muzyki i częstą bywalczynią wydarzeń kulturalnych.
Marta Stańczak