KONFERENCJA
online i real
25.11.2024 / 9:30
KONFERENCJA
170 kobiet w realu i 330 online
Szczere rozmowy o digitalizacji polskich firm
Szansa na poznanie nowych narzędzi wspierających biznesy zarządzane przez kobiety biznesu
O KONFERENCJI
Do rozpoczęcia konferencji zostało:
Make Your Business Better DIGITAL – Przedsiębiorcze kobiety wkraczają w cyfrową przyszłość! To wydarzenie stworzone z myślą o kobietach prowadzących własne biznesy, które chcą rozwijać swoje firmy dzięki nowoczesnym technologiom.
Spójrz na biznes z innej perspektywy!
Tegoroczne hasło przewodnie: „Cyfrowa transformacja - nowa perspektywa na rozwój biznesu” wprowadzi uczestniczki w fascynujący świat innowacji, automatyzacji oraz praktycznych rozwiązań, które mogą przekształcić ich codzienną działalność.
Konferencja Make Your Business Better DIGITAL to doskonała okazja, by przedsiębiorcze kobiety mogły zdobyć aktualną wiedzę na temat najnowszych trendów technologicznych, a także nauczyć się efektywnego wykorzystywania narzędzi cyfrowych w prowadzeniu firmy.
Uczestniczki poznają praktyczne metody automatyzacji procesów biznesowych, dzięki którym będą mogły zwiększyć swoją efektywność, a także zredukować ilość ręcznych zadań.
DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ?
Poznasz sposoby na zwiększenie efektywności
Współczesne technologie usprawnią codzienne operacje i pozwalają zautomatyzować i zredukować ilość ręcznych zadań. Dzięki temu Ty możesz skupić się na kluczowych aspektach rozwoju biznesu.
Uzyskasz lepsze zrozumienie technologii wspierających rozwój biznesu.
Wiedza na temat narzędzi cyfrowych to świetny kapitał, który pomaga w skalowaniu działalności. zarządzaniu danymi, marketingu online i sprzedaży.
Dowiesz się o Najnowszych trendach i sprawdzisz jak wpływają na Twoją branżę.
Uwzględnianie nadchodzących trendów w bieżącej działalności firmy ma kluczowe znaczenie budowaniu przewag konkurencyjnych. Bądź innowacyjna.
Zwiększysz Pewność w podejmowaniu decyzji.
Dzięki dostępowi do wiedzy eksperckiej oraz przykładów wdrożonych rozwiązań zyskasz większą pewność siebie w podejmowaniu decyzji o implementacji technologii.
Nawiążesz wartościowe relacje.
Uczestnictwo w konferencji daje możliwość poznania innych przedsiębiorczyń, które stoją przed podobnymi wyzwaniami, co sprzyja wymianie doświadczeń, pomysłów i potencjalnym partnerstwom.
Poznasz możliwości wsparcia Cię na ścieżce transformacji cyfrowej.
Case studies, informacja o dostępnym wsparciu ze stony administracji publicznej, projekty, w których możesz wziąć pomoże Ci digitalizować Twój biznes w tempie, jakiego potrzebujesz.
Sprawdzisz jak wypadasz na tle innych.
Podczas konferencji zaprezentujemy wstępne wyniki testu GO Digital. Dzięki temu będziesz mogła ocenić jak Twoje działania plasują Cię wśród innych przedsiębiorczyń.
IDEA SPOŁECZNOŚCI LBC
Learn, Believe, Create – to trzy filary, na których opiera się społeczność LBC (Lady Business Club oraz Fundacja LBC Business Women Foundation).
Każdego dnia wspieramy przedsiębiorcze Polki w dynamicznym rozwoju ich firm, dostarczając im wiedzy, budując wiarę we własne możliwości i pomagając przekształcać wizje w innowacyjne przedsięwzięcia.
Nasze projekty i konferencje, w tym cykl Make Your Business Better, zostały zaprojektowane z myślą o Tobie – o kobiecie, która nie boi się wyzwań, dąży do wzrostu i pragnie osiągać więcej. To przestrzeń, gdzie edukacja spotyka się z inspiracją, a odwaga i determinacja prowadzą do rzeczywistego sukcesu.
Dołącz do społeczności LBC, gdzie kobiety wspierają się nawzajem, budują relacje biznesowe, dzielą się wiedzą i inspirują do tworzenia przyszłości pełnej sukcesów. Konferencja Make Your Business Better to tylko początek – razem możemy więcej!
Create
LEARN
Believe
Zdobądź przewagę w biznesie! Dzięki naszym warsztatom, szkoleniom i konferencjom zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci lepiej zrozumieć rynek, skutecznie automatyzować procesy oraz wdrażać innowacje, które przyspieszą rozwój twojej firmy. Nasze programy pomogą ci przekształcić wiedzę w działania, dzięki którym zyskasz realną przewagę nad konkurencją i przygotujesz swój biznes na przyszłość.
Wspieramy cię w budowaniu pewności siebie, która daje realne rezultaty. Dzięki nam będziesz podejmować odważne decyzje, które przyspieszą rozwój twojej firmy, jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad kierunkiem jej rozwoju. Zyskasz wiarę w swoje możliwości i przekonanie, że nawet największe cele są na wyciągnięcie ręki. Z nami stworzysz firmę na własnych warunkach, bez kompromisów.
Tworzymy przestrzeń, w której Twoje pomysły stają się dochodowymi projektami. Z nami zyskasz wsparcie w skutecznym wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, co pozwoli ci wyróżnić się na rynku. Pomożemy ci zbudować silną markę, która przyciągnie klientów i zwiększy twoje zyski. Nasze działania prowadzą do jednego celu – osiągnięcia przez ciebie pełnej finansowej niezależności, dzięki której rozwiniesz swoją firmę na własnych zasadach.
+ Udział w konferencji w Centrum Targowa
+ Catering i napoje
+ Dostęp do nagrań przez 30 dni
BILET STANDARDOWY
367 zł
bilet standardowy + Koleżanka -50%
bilet standardowy dla 3 osób -30%
445 zł
621 zł
BILET ONLINE
+ Udział w konferencji online
+ Dostęp do nagrań przez 30 dni
157 zł
Jeśli wypełnisz Test GO Digital >>>TUTAJ<<
BILETY
-15% zniżki dla członkiń LBC GOLD
Make Your Business Better! Bądź z nami 25 listopada.
97 zł
AGENDA
25.11.2024 r. o 9:30
online
10:00
Oficjalne rozpoczęcie konferencji
Marta Życińska - CEO MasterCard Polska
Przedstawiciel m. st. Warszawa
Nie wiem jak, ale do tego dojdę - Jak kampania GO Digital zmienia biznesy przedsiębiorczych Polek?
Emilia Bartosiewicz - Brożyna, CEO LBC, Prezeska Fundacji LBC Business Women Foundation
Renata Żukowska - Wiceprezeska Fundacji LBC Business Women Foundation
10:10
Jak przedsiębiorcze Polki działają w świecie cyfrowym? - wstępny raport kampanii społecznej GO Digital, realizowanej we współpracy z globalną społecznością STRIVE Community na podstawie 600 testów
Barbara Krug - Agencja badawcza Zymetria
10:20
Jak światowe trendy mogą zmienić funkcjonowanie polskiego biznesu w różnych branżach?
Zuzanna Mikołajczyk - Know How Match
10:40
11:20
Czy i po co potrzebujemy autorytetów w dobie cancel culture i AI?
Zuzanna Mikołajczyk - Know How Match
Zofia Dzik - Institute Humanities
11:50
12:10
13:10
15:10
Przerwa: lunch, czas na rozmowy i nawiązywanie relacji
13:45
14:15
14:45
Jak mierzyć sukces w transformacji cyfrowej? - interaktywna debata
15:10
15:50
Zakończenie części na scenie – podsumowanie Konferencji
Czas na nawiązywanie relacji – moderowane rozmowy w kuluarach (do 16:45)
Prawdziwe historie właścicielek firm - interaktywna dyskusja prowadzona przez Emilię Bartosiewicz Brożynę
+ Jak wprowadzanie narzędzi cyfrowych zmieniło mój biznes?
+ Co jest największym wyzwaniem Twojej firmy we wdrożeniu nowych narzędzi?
+ W czym pomogła Ci cyfryzacja?
Sylwia Dębowska - Lenart - Lenart Interactive z Olsztyna
Elżbieta Sobów - Pro Consilio z Grodkowa koło Opola
Hanna Rubaszkiewicz - Han-Art z Piaseczna koło Warszawy
Dorota Waga - Trip You z Warszawy
Jak wybierać dostawców rozwiązań cyfrowych? - interaktywna debata
Na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy rozwiązań cyfrowych, aby skutecznie zaspokajał potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw?
Magdalena Stranz-Sobalkowska - Tpay
Maciej Biegajewski - Livewebinar
Mateusz Ptak - Raynet
Marta Klepka - Autenti
Magda Gajownik de Vries - Polski Fundusz Rozwoju
Ksawery Stojak - Bank Gospodarstwa Krajowego
Marianna Sidoroff - Departament Gospodarki Cyfrowej, Ministerstwo Cyfryzacji
Pamela Krzypkowska - Department Badań i Innowacji, MInisterstwo Cyfryzacji
Jak angażować zespół i pracowników do implementacji nowych narzędzi biznesowych
Magda Pietkiewicz - Enpulse
Przerwa: czas na rozmowy i nawiązywanie relacji
15:30
13:25
Osamotnienie w biznesie jako siła napędowa wdrażania zmian.
Jola Taperek - Mental & Biznes WOW
Efektywna cyfryzacja: Jak ją przeprowadzić i obliczyć jej zwrot.
Ksawery Stojak - Bank Gospodarstwa Krajowego
Masz za dużo na głowie? Sklonuj się dzięki Sztucznej Inteligencji.
Anna Prończuk - Omiotek, AnnaPRO.pl
Miejsce konferencji: Warszawa, Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56
Co nas blokuje, a gdzie są cukierki? Emocje, które budzi nasza własna cyfryzacja.
Agnieszka Gozdek - Strategy Director & Partner, 180heartbeats + Jung von Matt
Marcin Klaus - Insight Shot
Ścigać czy być ściganym? Jaką strategie wykorzystania nowoczesnych technologii wybrać dla naszego biznesu, aby odpowiadała kulturze organizacji i możliwościom jakie mamy. Gdzie w tym wszystkim jest człowiek?
Aleksander Poniewierski - Poniewierski Consulting
11:00
Jak narzędzia cyfrowe wspierają osoby z niepełnosprawnością? Jak technologia wspiera ich w pracy?
Iwona Lewandowska - BP Network (Agencja pośrednictwa pracy dla osób z niepełnosprawnością)
Sabina Kamińska - BP Network (Agencja pośrednictwa pracy dla osób z niepełnosprawnością)
12:50
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas nec est venenatis, tempus ipsum eu, lobortis leo. Vivamus fermentum faucibus dolor at euismod. Nullam malesuada leo purus, et vestibulum ipsum venenatis aliquet.
OPINIE UCZESTNICZEK
KAROLINA, KRAKÓW
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas nec est venenatis, tempus ipsum eu, lobortis leo. Vivamus fermentum faucibus dolor at euismod. Nullam malesuada leo purus, et vestibulum ipsum venenatis aliquet.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas nec est venenatis, tempus ipsum eu, lobortis leo. Vivamus fermentum faucibus dolor at euismod. Nullam malesuada leo purus, et vestibulum ipsum venenatis aliquet.
ZOFIA, GLIWICE
Dołącz do nas w dowolnym momencie!
PRELEGENCI I GOŚCIE
Country Manager, Polish branch of Mastercard Europe
Since May 2023, Marta Życińska has been the Country Manager for the Polish branch of Mastercard Europe. In this role, she is responsible for steering the company's strategic direction and cultivating business growth within Poland.
During her 8-year tenure at Mastercard, Marta began by heading the marketing department in Poland, before being promoted to Vice President of Marketing and Communications for Central and Eastern Europe. This position had her overseeing the expansion and marketing strategies across 20 markets. In 2022, she stepped into the role of Vice President of Global Product and B2B Marketing with a focus on enhancing Mastercard’s partnerships with fintech’s and advancing prepaid service offerings.
With a strong background in business leadership, Marta has consistently demonstrated the ability to lead projects that achieve targets in both B2B and B2C segments, working in sync with sales, development, and product teams. Before joining Mastercard, she worked as the head of the marketing office at PZU Group, where she led rebranding and was responsible for sales support, communications and digital marketing. Previously, she worked for many years at the telecommunications company Orange, where she headed the B2C communications department.
Beyond her corporate responsibilities, Marta Życińska extends her expertise and insights to startups, advising them on scaling their operations effectively. She is an advocate for diversity and inclusion within the workplace, actively involved in mentoring and DEI projects (diversity, equality, inclusion). A repeated member of the Effie awards jury—including at both Effie Europe and Effie Global—she has been recognized as Marketing Director of the Year, Personality of the Year, and her campaigns have clinched multiple accolades from Effie, Golden Drum, and Cannes Lions awards.
She holds a degree in marketing from Brock University in Canada and an MBA from the Wyższa Szkoła Zarządzania and Oxford Brookes University. Outside of her career, she has a keen interest in the English language, medicine, and skiing. Marta also juggles her professional life with the joys and demands of raising three sons.
Marta Życińska
Chief Commercial Officer (CCO) w Tpay
Menadżerka z ponad 13-letnim doświadczeniem w rozwoju rynków globalnych w obszarach: e-commerce, SaaS, marketing. Wyróżnia ją kreatywne i interdyscyplinarne podejście do biznesu.
Specjalizuje się w tworzeniu efektywnych strategii sprzedaży, budowaniu struktur działów, a także we wdrażaniu wysokich standardów obsługi klienta. Jej doświadczenie obejmuje także budowanie i optymalizację struktur biznesowych, co sprawia, że jest wyjątkowo skuteczna w realizacji strategicznych celów organizacji.
Magdalena Stranz-Sobalkowska
Pamela Krzypkowska is a specialist in the field of digitalization, with extensive experience in artificial intelligence and new technologies. She currently serves as the Director of the Department of Research and Innovation at the Ministry of Digital Affairs, where she leads Poland's responsible digitalization strategy in the age of AI.
Previously, she worked as an AI Cloud Solution Architect at Microsoft, where she was responsible for leading flagship AI projects for the company's largest clients in Poland. Her work at Microsoft covered a wide range of activities, from MLOps (managing the AI model lifecycle) to the development and implementation of models, as well as working with generative models.
In addition to her professional work, Pamela is actively involved in education. She lectures at the Leon Koźmiński Academy and the Warsaw University of Technology, actively sharing her knowledge and experience. Her classes are highly regarded for her ability to present complex topics in an accessible manner.
Pamela Krzypkowska
Marianna Sidoroff
Dyrektor Departamentu Gospodarki Cyfrowej w Ministerstwie Rozwoju i Technologii odpowiedzialnego za rozwój e-gospodarki w Polsce.
Planuje i zarządza rozwojem elektronicznych usług administracji dla przedsiębiorców, platform internetowych, a także obsługą użytkowników największego publicznego portalu dla firm - Biznes.gov.pl z rejestrem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Kreatorka i wizjonerka wielu projektów realizowanych w duchu projektowania zorientowanego na potrzeby użytkownika, których celem jest transformacja cyfrowa przedsiębiorców oraz rozwój e-usług dla MŚP.
Agnieszka Gozdek
Strategy Director & Partner, 180heartbeats + Jung von Matt
Doświadczenie w zakresie strategii zdobywała pracując dla Kantar, jako strateżka w Leo Burnett i dyrektorka strategii w Isobar i Grey. Przez 10 lat pracowała na stanowisku doradczyni w obszarze strategii marketingowej w Stratosfera Added Value, gdzie odpowiadała między innymi za wprowadzenie na rynek marki Play oraz za pozycjonowanie i strategię portfela marek ING.
Prowadziła wykłady dla Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz dla Pulsu Biznesu. Jej artykuły publikowano między innymi w Harvard Business Review Polska. Jest wielokrotną laureatką Effie m.in. za wprowadzenie na rynek marki Play, komunikację IKEA i Grand Prix YES. Kilkukrotnie zasiadała w jury konkursu Effie, Euro Effie oraz KTR. Wykładowczyni w Szkole Strategii Marki SAR.
Polski Fundusz Rozwoju
Menadżerka w Departamencie Rozwoju Innowacji w Polskim Fundusz Rozwoju.
Tworzy ofertę - doradczo szkoleniową dla dużych przedsiębiorstw w zakresie innowacji, transformacji cyfrowej i energetycznej. Sieciuje przedsiębiorców ze start-upami, inwestorami i agencjami z Grupy PFR.
Magda Gajownik
Związany z biznesem i nowymi technologiami od ponad 25 lat. Z wykształcenia informatyk, otrzymał tytuł doktora ekonomii w 2008 roku. Na początku swojej kariery pracował w firmach telekomunikacyjnych, komórkowych i stacjonarnych, odpowiadając jako jeden z pierwszych w kraju za obszar bezpieczeństwa systemów informatycznych i ryzyka technologicznego. Następnie, w strukturach firm Andersen i Ernst & Young, tworzył konsulting technologiczny w kraju i regionie CSE (ang. Central Eastern Europe). Od 2007 roku, w strukturach EMEIA (ang. Europe, Middle East, Africa, and India), kierował centrum kompetencyjnym nowych technologii, a od 2014 roku był liderem praktyki nowych technologii, będąc globalnym liderem cyfryzacji i nowych technologii w firmie EY, tworząc ją od zera do ponad 1 miliarda dolarów przychodów i ponad 12000 konsultantów pracujących na całym świecie. W 2024 roku odszedł z firmy EY jako emerytowany partner po 20 latach bycia wspólnikiem (ang. equity partner). W chwili obecnej prowadzi własną firmę doradczą. W czasie swojej kariery doradzał największym firmom na świecie, rządom państw, globalnym organizacjom typu Bank Światowy czy ONZ.
Jego specjalizacją jest doradztwo w zakresie strategii technologiczno-biznesowej, projektowanie, wdrażanie, optymalizacja procesów operacyjnych, innowacyjność modeli biznesowych oraz bezpieczeństwo i ochrona danych, w tym systemów infrastruktury krytycznej. W roku 2020 otrzymał tytuł World IoT Leader of the Year, nagrodę przyznawaną przez międzynarodową społeczność nowych technologii.
Jest autorem książki „SPEED: No Limits in the Digital Era” i wielu publikacji w najbardziej prestiżowych periodykach technologicznych i biznesowych oraz prelegentem na licznych konferencjach w kraju i na świecie.Wykłada gościnnie na czołowych uczelniach w kraju na świecie, m.in. Stanford University, UT Dallas, Szkole Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytecie Łódzkim, SSoE, Hult Business School.Jest członkiem Rady Doradczej Center for Global Business na Uniwersytecie Teksańskim w Dallas (UTD) oraz Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ponadto uczestniczył w wielu programach podyplomowych prowadzonych przez Harvard Business School, Carnegie Mellon, Stanford i IMD.
Aleksander Poniewierski
Właścicielka Know How Match
Jest strategiem innowacji, future thinker oraz TED Speaker. Jest praktykiem z ponad 12 letnim doświadczeniem w biznesie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiedzialnego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice.
Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wraz z zespołem wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych.Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości. Obecnie prowadzi własną butikową agencję doradczą Know.How.Match., gdzie wspiera liderów w tworzeniu i wdrażaniu innowacji oraz rozwijaniu kultury innowacyjności.Jest autorką unikalnych programów biznesowych Future Business oraz Innovation Upgrade. Jest również Doradcą Zarządu Fundacji Lady Business Club ds. Innowacji. Występowała dla takich firm jak: SAP Poland, T-Mobile czy Play. Jej wypowiedzi znalazły się m.in. w: Forbes, MyCompany, MAMSTARTUP czy Twój Styl.Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, SDA Bocconi, ESADE oraz Harvard Business School Online.
Jest dwukrotną laureatką nagrody Rzeczpospolitej „Orzeł innowacji” w kategorii „Mecenas startupów” oraz Digital Poland w kategorii „Edukacja”
Zuzanna Mikołajczyk
Mentorka marketingu, właścicielka agencji marketingowej Lenart Interactive, członkini Lady Business Club, założycielka grupy na Facebooku „OdWażne w Biznesie".
Ma za sobą setki godzin konsultacji indywidualnych z kobietami, prowadzącymi własne firmy. Pomaga budować marki i promować je wartościowymi treściami w social mediach. Od 2008 roku prowadzi szkolenia i warsztaty otwarte dla firm z obszaru strategii marki, social mediów, copywritingu, social wideo.
Organizuje eventy „Odważne w Biznesie" i co miesięczne networkingi – „Biznesowa Kawa" – poranki dla odważnych kobiet w Olsztynie. Publikuje w branżowej prasie, wydaje e-booki oraz kursy online. Prowadzi podcast Mentorka Marketingu.
Hołduje samodyscyplinie, jako postawie życiowej, która pomaga wydobyć swój prawdziwy potencjał.
Sylwia Dębowska-Lenart
Mateusz jest przedstawicielem do spraw rozwoju w Raynet CRM. Skupia się na tworzeniu trwałych rozwiązań i odkrywaniu nowych możliwości. Wierzy, że kluczem do sukcesu jest nieustanny rozwój i otwartość na zmiany — zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Ceni poszukiwanie innowacyjnych strategii, a w wolnych chwilach znajduje równowagę w naturze.
Mateusz Ptak
Digital Marketing Specialist w firmie RTCLab, gdzie współtworzy platformę LiveWebinar umożliwiającą prowadzenie webinarów i efektywnej komunikacji zdalnej. Od 2012 roku działa w branży IT jako specjalista ds. marketingu. Z sukcesem wdrożył webinary do strategii marketingowej kilku firm.
Maciej Biegajewski
Współwłaścicielka SalesYY.com oraz WebAmigos
Znana w internecie jako Anna PRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Przedsiębiorca, certyfikowany trener i mówca, autorka programów edukacyjnych. Współzałożycielka dwóch firm: SalesYY.com oraz WebAmigos. Przez ostatnie 15 lat Anna współpracowała z ponad 400 klientami, takimi jak Mercedes-Benz, General Electric czy Santander.Jej ekspertyza jest doceniana na międzynarodowych scenach, gdzie występuje zarówno w języku polskim, jak i angielskim, na wydarzeniach takich jak infoShare, DevOXX, I Love Marketing & Technology czy ICERI w Hiszpanii.
W 2024 roku Anna otrzymała pierwsze miejsce i nagrodę za najlepsze wystąpienie na konferencji "I love marketing & AI", gdzie zaprezentowała innowacyjne podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jej wystąpienie dotyczyło praktycznego wykorzystania modeli sztucznej inteligencji do klonowania i generowania głosu, obrazu, a także wykorzystania avatarów AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Firma Anny, SalesYY.com specjalizuje się w marketingu i sprzedaży. Anna wraz z zespołem konsultantów marketingu i sprzedaży pomaga właścicielom firm usługowym, technologicznym i Saas, podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych.Natomiast druga firma, WebAmigos, działa w branży IT i zajmuje się wdrażaniem nowych technologii, między innymi sztucznej inteligencji w biznesie.
Anna regularnie dzieli się wiedzą o zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie, marketingu i sprzedaży, a także poradami z zakresu wystąpień publicznych. Jej kanał na YouTube "ANNA PRO" subskrybuje 4400 widzów, a co miesiąc odwiedza ponad 10 000 osób, dzięki czemu został wyróżniony w 2024 roku jako jeden z TOP 10 kanałów w Polsce z najwyższym współczynnikiem zaangażowania w kategorii "Marketing i biznes". Anna regularnie tworzy treści zarówno po polsku, jak i po angielsku, co pozwala jej na międzynarodowy zasięg. Jej profil na Linkedin obserwuje ponad 10 000 osób z różnych krajów.
Anna Prończuk - Omiotek
Prezes Zarządu TRIPYOU. Podobno prawdziwym luksusem w życiu jest możliwość robienia tego, co się naprawdę kocha. Połowa jej życia związana jest z podróżami. Założyła i prowadziła pierwsze w Toskanii SPA, znajdujące się w historycznym budynku. Przez kilka lat z pasją i sukcesem zarządzała całym obiektem Po powrocie do Polski zajęła się zarządzaniem rodzinną firmą, w skład której wchodził Hotel Sielanka nad Pilicą****, ośrodek jeździecki wraz z pensjonatem dla koni oraz międzynarodowe centrum piłkarskie, akredytowane przez UEFA. Tu przez jedenaście lat realizowała wiele wspaniałych projektów oraz wdrażała najwyższe standardy usług. W 2021 roku otworzyła nowy rozdział życia. Marka TRIPYOU, której jest założycielką specjalizuje się organizacji pobytów turystycznych szytych na miarę. Swoją ofertę kieruje do świadomych podróżników, którzy potrafią delektować się urokami życia, z otwartością patrzą na świat oraz bliskie są im zasady zrównoważonego podróżowania.
Dorota Waga
Inżynier, była stewardesa, potem przez wiele mama. Założycielka firmy Han Art dekoracje okienne, którą założyła w 2012 roku w wieku 48 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie i mnóstwo realizacji (również za granicą). Współpracuje z prestiżowymi biurami architektonicznymi. Stworzyła markę z wysoką pozycją na rynku, która słynie z profesjonalnego podejścia do tworzenia wyrafinowanych i eleganckich projektów. Obecnie oprócz dekoracji z tkanin szytych na miarę wykonuje także: żaluzje, wszystkie typy rolet i plis, wertykale, shuttersy, moskitiery.W 2024 znalazła się na liscie 50 after 50 Forbes Women.
Hanna Rubaszkiewicz
Prezeska i właścicielka Zymetria
Doktor matematyki ze specjalizacją statystyka matematyczna. Od jedenastu lat prowadzi agencję badawczo- analityczną Zymetria, która specjalizuje się w nowoczesnych badaniach marketingowych, autorskich rozwiązaniach Data Science i efektywnych technologiach.Przez wiele lat zajmowała seniorskie stanowiska w agencjach badawczych. Tworzyła i zarządzała Ipsos Marketing. Była dyrektorem rozwoju biznesu w Instytucie Badań Rynkowych (grupa Gemius).
dr Barbara Krug
Tworzy momenty WOW w życiu i biznesie. Certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dba
o dobrostan psychiczny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin.
Jej marki: Mental WOW Academy oraz Modern School w Olsztynie. Autorka książki #Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu
i biznesie. Wdraża trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu.
Wierzy, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental. Wykłada na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest Jakub B. Bączek
Jola Taperek
Współwłaścicielka Zmotywowani.pl, firmy z ponad 10-letnim doświadczeniem w konsultingu HR - której częścią jest Enpulse - platformy badającej puls zaangażowania pracowników (platforma opiera badanie o własny, innowacyjny algorytm, który powstał bazując na szczegółowej analizie światowych teorii naukowych o zaangażowaniu oraz zdobytym doświadczeniu biznesowym.
Enpulse analizuje zaangażowanie pracowników w 3 wymiarach, 6 obszarach i 21 czynnikach. Przygotowany podział oparto na wiedzy teoretycznej i praktycznej a badanie jest co roku walidowane pod kątem rzetelności i trafności).
Ma ponad 26 lat doświadczenia we współpracy z międzynarodowymi i lokalnymi markami.
Od 12 lat bada zaangażowanie w firmach. Wraz z zespołem stworzyła kwestionariusz oceniający zaangażowanie pracowników, który identyfikuje ich mocne strony i obszary do poprawy, wspierając rozwój organizacji.
Magda Pietkiewicz
Dr Elżbieta Sobów to uznana specjalistka w dziedzinie finansów i ekonomii z ponad 30-letnim doświadczeniem, która z pasją i zaangażowaniem wspiera firmy w realizacji ich celów biznesowych.
Jako właścicielka i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego Pro Consilio Sp. z o.o., łączy wiedzę ekspercką z umiejętnością podejmowania trafnych decyzji i budowania długoterminowych strategii rozwoju. Dzięki swojemu analitycznemu podejściu i precyzji Elżbieta doskonale diagnozuje potrzeby przedsiębiorstw, dostosowując rozwiązania tak, by wzmacniać ich pozycję na rynku.Swoją karierę rozpoczęła jako główna księgowa w spółkach handlowych, usługowych i produkcyjnych, co pozwoliło jej zdobyć wszechstronną wiedzę na temat różnych sektorów gospodarki. Następnie objęła funkcję dyrektora finansowego w spółce produkcyjnej w ramach grupy Animex Foods, gdzie z powodzeniem zarządzała finansami na najwyższym poziomie.
Elżbieta Sobów z równym zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą z innymi. Od lat aktywnie wspiera inicjatywy skierowane do kobiet przedsiębiorczych, inspirując je do budowania niezależności finansowej i rozwoju własnych biznesów. Jej chęć dzielenia się doświadczeniem oraz wyjątkowa zdolność do motywowania innych sprawiają, że jest nie tylko zaufanym doradcą, ale także mentorką i wzorem dla wszystkich, którzy dążą do sukcesu w świecie biznesu. Obecnie realizuje się jako wykładowca akademicki w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie.
dr Elżbieta Sobów
Założycielka i CEO Lady Business Club i Prezeska Fundacji LBC Business Women Foundation. Od 12 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki i uczy jak świadomie budować swoją rozpoznawalność w internecie.
Założycielka Platformy biznesowej LBC łączącej i promującej przedsiębiorcze Polki z całego świata.
Jako konsultant osobistego PR i budowania spójnego wizerunku w sieci pomaga właścicielkom firm mówić głosem, którego wcześniej nie miały. Uczy spójnej komunikacji w internecie oraz pokazuje jak budować markę osobistą, która sprzedaje.
Redaktorka naczelna portalu www.ladybusiness.pl, który codziennie publikuje biznesowe treści skierowane do kobiet biznesu.
Od 2017 organizuje plebiscyt Lady Business Awards, jednego z niewielu konkursów dla kobiet biznesu w Polsce, w którym statuetki ani wyróżnienia nie można kupić.
Lubi angażować się w projekty, które aktywnie zmieniają świat kobiet w biznesie.
Emilia Bartosiewicz-Brożyna
Założycielka i Prezeska Advanced Business Solutions Institute, Wiceprezeska Fundacji Lady Business Club, Członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Komunikacja marketingowa przy PARP, Członkini Rady Biznesu działającej przy Akademii Ekonomicznej w Warszawie.
Specjalizuje się w projektach skalowania biznesu na rynku krajowym i zagranicznych oraz tworzeniu praktycznego wymiaru edukacji wspierającej rozwój przedsiębiorczości. Doradza w budowaniu zrównoważonych strategii rozwoju oraz tworzenia wizerunku inwestycyjnego firm.
Angażuje się również działalność edukacyjną jako adiunkt Uczelni ASBIRO oraz Pełnomocnik Rektora ds. interesariuszy zewnętrznych Akademii Ekonomiczno - Humanistycznej w Warszawie, gdzie realizuje autorski projekt "Szkoły Praktyków Biznesu”.
Wcześniej przez blisko dwadzieścia lat, pracując na stanowiskach kierowniczych w bankowości (ING Bank i Bank BGŻ), zarządzała marketingiem, działalnością PR i sponsoringową, a także wdrażała programy z obszaru CSR. Była Prezesem Zarządu dwóch spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: WSEInfoEngine SA oraz Instytutu Rynku Kapitałowego – WSE Research SA, współautorką i Redaktor Naczelną serwisu GPWMedia i InfoStrefa, jurorem konkursu Złota Strona Emitenta SEG oraz liderem strategicznego Projektu GPW Growth na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Renata Żukowska
Apologeta transformacji cyfrowej. W ramach swoich obowiązków w Banku Gospodarstwa Krajowego, angażuje się w kompleksowy proces digitalizacji Polski, kreując i promując rozwiązania wspierające polskich przedsiębiorców w ich drodze ku transformacji cyfrowej.
Jest autorem publikacji w prasie biznesowej, które skupiają się na obecnym stanie gospodarki cyfrowej Polski oraz możliwych drogach jej rozwoju, mających na celu podniesienie świadomości na temat siły digitalizacji w kontekście wzrostu gospodarczego i globalnej konkurencyjności kraju. Dziennie dąży do przełamywania barier, niekiedy mentalnych, występujących wśród przedsiębiorców i związanych z wdrażaniem technologii do firm, a także do promowania kultywowania tradycji innowacyjności w korzeniach przedsiębiorstw.
Jednocześnie, przez ponad 2 lata aktywnie współpracuje przy rozwoju dwóch startupów z sektora innowacyjnych technologii dla badań klinicznych. W tym zakresie angażuje się w prace analityczne, badawczo-rozwojowe, poszukiwanie finansowania oraz rozwijanie działań biznesowych. Swoją karierę rozpoczynał w firmie General Electric, gdzie zdobywał doświadczenie jako inżynier turbin gazowych Heavy Duty, pracując w międzynarodowych zespołach. Swoje wykształcenie z zakresu inżynierii, innowacji oraz przedsiębiorczości zdobywał na Politechnice Warszawskiej, Politechnice Turyńskiej (Włochy) oraz University College London w Londynie.
Ksawery Stojak
Z wykształcenia jestem pedagogiem i terapeutą. Od 2016 roku pracuję z dziećmi z autyzmem, ADHD, zespołem Aspergera oraz ze specjalnymi problemami edukacyjnymi. Prowadzę terapię dostosowaną do potrzeb i umiejętności dziecka. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie i dobieram odpowiednie formy pomocy i terapii.
Ukończyłam studia licencjackie z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapia pedagogiczną. Studia magisterskie na kierunku: pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją. Prowadzę zajęcia online oraz stacjonarnie z języka angielskiego. Ukończyłam także studia podyplomowe: Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu i kolegium języków obcych o kierunku j. angielski. Cały czas biorę udział w różnorakich szkoleniach i kursach udoskonalających.
Prowadzę terapie z dziećmi z zakresu:
• ADHD, autyzmu, zespołu Aspergera i Downa
• dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkuli
i• zaburzeń uwagi• problemów emocjonalnych
• specjalnych problemów edukacyjnych
• nauki języka angielskiego poprzez zabawę
• języka migowego
• zajęć indywidualnych i grupowych Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Sabina Kamińska
Z wykształcenia jestem Dziennikarzem. Jestem doświadczoną specjalistką w branży outsourcingu procesów biznesowych w firmie BPO Network i z nią związana jestem zawodowo od 5 lat.. Posiadam szeroką wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz optymalizacji procesów, co pozwala mi skutecznie wspierać klientów w usprawnianiu operacji biznesowych i redukcji kosztów operacyjnych.
Zajmuje się nadzorowaniem procesów outsourcingowych, wdrażaniem strategii efektywnościowych oraz optymalizacją przepływów pracy. Jestem odpowiedzialna za budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Dostosowuje rozwiązania do specyficznych potrzeb biznesowych partnerów.
Z powodzeniem realizuje projekt Pracodawca z Sercem oraz Belfer w sieci. Od 14 lat pracuje zdalnie a moją karierę zawodową budowałam pracując na różnych stanowiskach. Wspieram pracodawców, którzy chcą zatrudniać osoby z niepełnosprawnościami.
Iwona Lewandowska
Doświadczona C-Level menadżerka, pionierka rynku fintech w obszarze direct w CEE. Wieloletnia Członkini rad nadzorczych spółek giełdowych (m.in. CCC S.A., InPost S.A., PKOBP S.A., PKP CARGO S.A. AmRest CE,) Członek Rady Ekspertów Forum Rad Nadzorczych przy GPW oraz Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych.
Fundatorka Instytutu Humanites, think&Do tanku w zakresie rozwoju Spójnego Przywództwa™ i kapitału społecznego, łączącego systemowo tematykę Człowieka i Technologii. Fundatorka i przewodnicząca rady międzynarodowego Centrum Etyki Technologii.
Była (do 27.09.2024r) Członkini Rady Naukowej IDEAS NCBR - polskiego ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji i ekonomii cyfrowej oraz Członkini Rady Społecznej Politechniki Wrocławskiej.
Wykładowczyni, impact inwestorka, mentorka start upów (w tym MIT), jurorka (m.in. Kapituła Orły Rzeczpospolitej). Autorka modeli: „Spójnego Przywództwa™", Modelu „Wioski" Rozwoju Ekosystemu Społecznego"™, „Pętli - Nielinearnego Modelu Długoterminowego Rozwoju Społecznego".
W TOP 10 Rankingu Forbes Women – „Liderki Zrównoważonego Rozwoju 2022", laureatka tytułu "Odpowiedzialny Kapitał" Forbes Polska za 2023 r. oraz nagrody Prezydenta Rzeczpospolitej "Dla Dobra Wspólnego". Założycielka Kręgu Impact Inwestorów Społecznych Humanites, społeczności przedsiębiorców, wspierających finansowo projekty o społecznym wpływie. Autorka corocznych konferencji (od 2010) "Spójne Przywództwo. Człowiek i Technologia"Fundatorka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty – pierwszego w Polsce programu kształtowania kluczownych kompetencji poprzez rozwój przywództwa w edukacji
(> 700 absolwentów, dyrektorów szkół z całej Polski; wpływ społeczny ok. 1,5 mln. dzieci i młodzieży). Inicjatorka Globalnego Ruchu Społecznego Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka na rzecz zbliżania ludzi i przeciwdziałania samotności oraz zmiany kultury pracy i życia (udział pracodawców z 59 krajów).
Prywatnie: żona, matka trojga dzieci lubiąca wędrówki po pustyniach świata
Zofia Dzik
Studiował matematykę i psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Karierę rozpoczął wpołowie lat 90-tych jako specjalista w dziedzinie badań opinii, zdobywając doświadczenie wdużych agencjach badawczych i strategicznych w Polsce oraz Francji. Od 16 lat prowadziInsight Shot – kolektyw badawczy, który oferuje zarówno standardowe badania jakościowe,jak i eksperymentalne podejście badawcze.
Specjalizuje się w dostarczaniu kluczowych insightów, które odpowiadają na potrzebyróżnych branż – od medycyny estetycznej po sektor remontowo-budowlany. Łączącpsychoanalizę lacanowską z prognozami kulturowymi z konferencji Brave New World,oferuje inne spojrzenie na psychologię konsumentów i zmieniające się trendy kulturowe.
Marcin Klaus
Poprzednie edycje konferencji
II Edycja
Konferencja odbyła się 14 września 2023 roku w Teatrze 6 Piętro w Warszawie.W trakcie prezentacji, wystąpień i paneli dyskusyjnych swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 16 ekspertek i przedsiębiorców, którzy z sukcesem działają w biznesie
I Edycja
Konferencja odbyła się 20 października 2022 roku Wyższej Szkole Humanistycznej w Warszawie. Zależało nam aby pokazać jak wiele możemy się od siebie nauczyć, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami. Spojrzeć na biznesy z innej perspektywy. Konferencja połączyła kobiety z obu tych światów i zachęci do twórczej wymiany doświadczeń, zarówno pomiędzy prelegentkami, jak i uczestniczkami.
PARTNER GŁÓWNY
PARTNER MERYTORYCZNY
PARTNERZY MEDIALNI
PARTNERZY NARZĘDZIOWI
PARTNERZY WSPIERAJĄCY
Lady Business Awards
Dołącz do ogólnopolskiej kampanii GO digital
Do rozpoczęcia kampanii zostało:
Spotykamy się już 27.06.2024 r. o 9:30
Masz pytania lub chcesz dołączyć do grona partnerów?
Kontakt: email: fundacjalbc@ladybusiness.pl telefon +48 668011030
Program ten realizowany jest przez Fundację Lady Business Club przy wsparciuMastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center forInclusive Growth oraz Polskiego Funduszu Rozwoju.