DOŁĄCZ TERAZ

14.09.2023, godz. 9:30 - 16:00

Warszawa, Teatr 6 piętro, plac Defilad 1 (budynek PKiN)

IconIcon

Konferencja Make Your Business Better
II EDYCJA
Spójrz na biznes z różnej perspektywy

Konferencja dla kobiet biznesu

250 uczestniczek i uczestników na sali

Icon

O Konferencji

Image Image
IconIconIcon

Konferencja łączy świat przedsiębiorczych kobiet, prowadzących własny biznes oraz kobiet biznesu, pracujących na stanowiskach managerskich w korporacjach. Te pierwsze bardzo często spoglądają z zazdrością na te drugie, podziwiając duże budżety i zespoły. Z kolei kobiety z korporacji mówią o sprawczości i szybkim podejmowaniu decyzji oraz możliwości realizacji ciekawych, autorskich projektów w sektorze MŚP. Nie zawsze znają wyzwania, z którymi zmierzają się inne kobiety.


Konferencja zachęca do twórczej wymiany doświadczeń, zarówno pomiędzy prelegentkami, jak i uczestniczkami.


Pokazuje jak wiele możemy się od siebie nauczyć, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami. Dlaczego warto spojrzeć na biznesy z innej perspektywy. Poruszamy tematy bardzo biznesowe, ale także te, które pomogą w prowadzeniu biznesu z lekkością, radością i uśmiechem.

To najczęstsze stwierdzenia, które ostatnio pojawią się wśród kobiet biznesu,

zarówno właścicielek firm, jak i kobiet z korporacji.


Ostatnie 3 lata to z pewnością odkrywanie siebie na nowo, przypominanie sobie o wartościach, życiowych celach.

Szukanie odpowiedzi na pytania stawiane w obliczu aktualnej sytuacji zawodowej.

Świat się zmienia i my kobiety, też się zmieniamy. Chcemy mądrze zarządzać i zdobywać nową wiedzą, którą realnie możemy przenieść do naszego biznesowego świata. Bycie liderką to wyzwanie, ale to także odpowiedzialność, szczególnie jeśli pracujesz z zespołem.Nie musisz pracować więcej i ciężej, możesz pracować mądrze, z radością.


Może to także dobra okazja abyś dostrzegła, że Ty także możesz wnieść prawdziwą wartość w życie kobiet biznesu, które poznasz w trakcie konferencji.Ta konferencja to możliwość realnego spojrzenia na biznes. Z innej perspektywy - oczami innych, doświadczonych liderek, działających w obszarach lub branżach, o których być może wcześniej nie słyszałaś. Jeśli jesteś właścicielką firmy i myślisz, że praca w korporacji może być lepsza - bo przecież większe budżety, międzynarodowe projekty i większe zespoły - przekonaj się czy to prawda.


Jeśli pracujesz w korporacji i myślisz, że własna firma to większa niezależność, wolność i łatwiejsze bycie sobie szefową - zapytaj właścicielki, które będą na konferencji. Trawa jest zawsze bardziej zielona u sąsiadki czy sąsiada. Warto poznać inne perspektywy, realnie o nich porozmawiać i czerpać inspiracje na przyszłość.


A może już intuicyjnie stosujesz wiele technik i nowoczesnych rozwiązań w Twoim biznesie,

ale nie wiesz, że możesz je jeszcze bardziej rozwinąć?


Konferencja Make Your Business Better to okazja do poznania nowych trendów, nowych koleżanek w biznesie oraz okazja do spojrzenia na świat biznesu różnymi oczami.




Czym różni się ta Konferencja od innych wydarzeń?

Fundacja LBC

Kto uczestniczy
w Konferencji?

+Właścicielki firm prowadzące biznes minimum 3 lata.


+Prezeski i managerki zarządzające w firmach na stanowiskach kierowniczych przynajmniej 5 lat.


+Właścicielki firm zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji i spojrzeniem na biznes z różnych perspektyw.


+Kobiety aktywne zawodowo, otwarte na zmiany, ciekawe nowych trendów.


+Kobiety zainteresowane budowaniem wartościowych

i długofalowych relacji.


+ Panowie zainteresowani wspieraniem kobiet w biznesie, chcących poznać wyzwania współczesnych liderek

UCZESTNICZKI/UCZESTNICY

+Wspierające kobiety (diversity & inclusion)


+Zainteresowane rozwojem i wdrażaniem nowych technologii


+Odpowiedzialne społecznie i zainteresowane wsparciem

i działaniem CSR


+Wspierające promocję i rozwój kompetencji kobiet

w biznesie

FIRMY

KUP BILET
IconIconSpotkanie dla kobiet biznesu

Rozwój firmy

Jest wiele konferencji i warsztatów dla kobiet biznesu. My stawiamy na praktykę, bezpośrednie odniesienie do biznesu i konkretne przykłady działań, które mogą zmienić Twoją działalność

Konferencja Make Your Business Better to:

Każda branża jest specyficzna. Każda kobieta biznesu ma swoją historię i inne doświadczenia. To, co wydaje się oczywiste dla Ciebie, może być olśnieniem i odkryciem dla innej uczestniczki tej Konferencji. Poznasz osobiście wybitnych prelegentów, którzy wystąpią na scenie.

Wymiana doświadczeń

Inspiracje rozwojowe

Nawiążesz nowe i wartościowe relacje z kobietami biznesu z różnych branż i miast, które z radością dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem

Kontakty

IconIcon

Historie prelegentów i ich wiedza to doskonała okazja i motywacja do spojrzenia na Twój biznes i Twoje działania z innej strony

IconIcon

Agenda konferencji

Wystąpienia są zaproszeniem do dalszych rozmów i dyskusji. W tej edycji skupiamy się na światowych trendach i transformacji cyfrowej liderek przyszłości, przy jednoczesnym zadbaniu o własny mindset i równowagę w życiu i w biznesie.


Co zmieniać, a co akceptować - Liderko jesteś gotowa na przyszłość?

9:15 Rejestracja uczestników Konferencji

Możliwość wejścia na stoiska Partnerów w godzinach 9:00 – 16:30


9:45 Rozpoczęcie Konferencji - Jak rozumiemy #MakeYourBusinessBetter – Emilia Bartosiewicz – Brożyna, Prezeska Fundacji LBC i Renata Żukowska, Wiceprezeska Fundacji LBC. Pierwszy konkurs wizytówkowy dla punktualnych;-)

10:00 Poziom zaawansowania technologicznego polskich przedsiębiorstw na bazie raportu Banku Światowego - Magda Malec, Bank Światowy

+ Jak w ostatniej dekadzie kształtowała się produktywność polskich firm?

+ Jakie bariery mają polskie firmy w wdrażaniu nowych technologii?

+ Jak publiczny system wsparcia może efektywniej wspierać polską przedsiębiorczość?


10:30 "Kompetencje przyszłości i dojrzałość cyfrowa firm" - Eliza Kruczkowska, Polski Fundusz Rozwoju

+ Czym są kompetencje przyszłości i jakie umiejętności mogą być pożądane w przyszłości?

+ Jakie kompetencje będą najbardziej cenione w przyszłości przez pracodawców?

+ Czy obawiać się sztucznej inteligencji i automatyzacji rynku pracy?

+ Jak zbadać poziom dojrzałości cyfrowej Twojej organizacji?


11:00 Interaktywna dyskusja: "Biznes w obliczu zmian - jak przygotować firmę na kolejne etapy rozwoju?"

+ Sylwia Petryna - Jak wspołpracować z zespołem z różnych pokoleń? Czy mentoring w tym pomaga?

+ Jolanta Suława - Jak i dlaczego sprzedałam firmę po 30 latach działalności?

+ Magda Dąbrowska - Jak różnorodność wpływa na budowanie zespołu?

+ Ksawery Stojak - Jak pokonać technologiczne bariery w rozwoju firmy?


11:45 Praktyczny warsztat "5 efektywnych elementów skutecznej negocjacji" - Zbigniew Dzideczek

+ Na czym polega sukces w negocjacjach i jak go zmierzyć

+ Kilka narzędzi obrony przed manipulacją nie tylko w biznesie

+ Jak efektywnie prowadzić negocjacje

+ Sukces rozleniwia porażka uczy - praktyczne doznania

+ Gdzie kończy się perswazja czy wpływ a zaczyna się manipulacja


12:15 Lunch i networking



13:40 Wywiad na żywo z gościem specjalnym - Kingą Dębską - polską reżyserką i scenarzystką. Wywiad prowadzi Emilia Bartosiewicz - Brożyna

+ Zmiana w życiu jest zawsze możliwa

+ Życie zaczyna się po 50 - tle

+ Nie spełniajmy marzeń innych tylko swoje


14:10 "Przekraczając Barierę Samotności w Biznesie" - Jola Taperek

+ Samotność w biznesie - czym jest i jak rozpoznać u siebie symptomy poczucia izolacji

+ Zmień narrację i redefiniuj samotność - czyli nowe liderskie spojrzenie i zmiana przekonań na temat alienacji w miejscu pracy

+ Zacznij od siebie - 5 rzeczy, które jako liderka możesz zmienić, aby poczuć się mniej samotna i bardziej spełniona


14:40 "Jak straciłem Balans i zyskałem Życie? Historia o tym jak przetrwać osobistą i korporacyjną apokalipsę". - Łukasz Piątek

+ Jak jest ? Mam się dobrze! Tylko co to tak naprawdę znaczy?

+ Czuję, że żyję czy znieczulam życie? - nieWidoczne metody przekraczania cienkiej czerwonej linii w życiu i biznesie.

+ Czy warto to robić ? - Twoja racja, Moja racja czy korpoRacja?

+ Jak nie zwariować i zacząć żyć w zgodzie z samym sobą?


15:15 Interaktywna dyskusja: "Jak zachować balans między światem wirtualnym a rzeczywistym w biznesie?"

+ Ola Gościniak - Jak zorganizować pracę w realu, żeby mieć siłę i pozytywne nastawienie w świecie online

+ Karolina Kizińska - Jak usługi z reala przenieść do świata internetu w formie produktu?

+ Magdalena Marszałkowska - Jak idea Lateral Leadership może wspierać pracę w zespole rozproszonym na całym świecie

+ Marta Polakow - Stepanow - Praca hybrydowa - jak realizować wyniki na najwyższym poziomie


16:00 Wręczenie certyfikatów ukończenia 3-miesięcznego Programu MyBB Make Your Business Better i ogłoszenie edycji specjalnej w 2024 roku.


16:30 – 17:30 Czas na nawiązywanie relacji – moderowane rozmowy w kuluarach


DOŁĄCZ TERAZ
KUP BILET

Do konferencji pozostało:

  • Udział w Konferencji
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Catering i napoje

Bilet dla Członkini LBC*

Bilety

KUP TERAZ

149 zł

  • Udział w konferencji (catering i napoje)
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Stoisko reklamowe i promocja Twojej marki (roll up + promocja online)
  • Paczka zdjęć wizerunkowych do wykorzystania w social mediach
  • Video z cyklu Konkretnie i na temat na Platformie LBC
POBIERZ OFERTĘ

7500 zł

5500 zł

planowane tylko 7 stoisk partnerskich

Bilet + stoisko promocyjne

Bilet Standardowy

  • Udział w Konferencji
  • Dostęp do Grupy FB Make Your Business Better
  • Catering i napoje

KUP TERAZ

166 zł

do 14.07

do 14.08

188 zł

do 14.09

209 zł

do 14.07

233 zł

do 14.08

297 zł

do 14.09

do 14.07

7700 zł

po 14.07

* Bilet dla członkini LBC to bilet dla aktywnej członkini, która korzysta z pakietu BASIC, GOLD lub PREMIUM (www.ladybusinessclub.com)


ceny brutto

ceny brutto

445 zł

621 zł

do 14.09

do 14.09

Bilet Standardowy + Koleżanka -50%

Bilet Standardowy dla 3 osób -30%

Prelegenci i goście

Icon

Kinga Dębska

Gość specjalny

Polska reżyserka i scenarzystka, a także pisarka i pedagog.


Jej filmy fabularne to: „Hel", „Moje córki krowy", „Plan B", „Zabawa zabawa", „Zupa nic" i czekające na premierę „Święto ognia".


Laureatka kilkudziesięciu nagród, w znacznej mierze publiczności.


Ma swoją gwiazdę w Alei Gwiazd w Łodzi.

Jola Taperek

Tworzy momenty WOW w życiu i biznesie. Certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dba o dobrostan psychiczny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin.


Od 18 lat właścicielka szkoły językowej Modern School w Olsztynie oraz Mental WOW Academy.


Autorka książki #Sheworld – czyli o sile kobiet w życiu i biznesie. Wdraża trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu.


Wierzy, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental.


Wykłada na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest Jakub B. Bączek

Założycielka i Prezeska Advanced Business Solutions Institute, Wiceprezeska Fundacji Lady Business Club, Członkini Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Komunikacja marketingowa przy PARP, Członkini Rady Biznesu działającej przy Akademii Ekonomicznej w Warszawie.


Specjalizuje się w projektach skalowania biznesu na rynku krajowym i zagranicznych oraz tworzeniu praktycznego wymiaru edukacji wspierającej rozwój przedsiębiorczości. Doradza w budowaniu zrównoważonych strategii rozwoju oraz tworzenia wizerunku inwestycyjnego firm.


Angażuje się również działalność edukacyjną jako adiunkt Uczelni ASBIRO oraz Pełnomocnik Rektora ds. interesariuszy zewnętrznych Akademii Ekonomiczno - Humanistycznej w Warszawie, gdzie realizuje autorski projekt "Szkoły Praktyków Biznesu”.


Wcześniej przez blisko dwadzieścia lat, pracując na stanowiskach kierowniczych w bankowości (ING Bank i Bank BGŻ), zarządzała marketingiem, działalnością PR i sponsoringową, a także wdrażała programy z obszaru CSR. Była Prezesem Zarządu dwóch spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie: WSEInfoEngine SA oraz Instytutu Rynku Kapitałowego – WSE Research SA, współautorką i Redaktor Naczelną serwisu GPWMedia i InfoStrefa, jurorem konkursu Złota Strona Emitenta SEG oraz liderem strategicznego Projektu GPW Growth na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


Renata Żukowska

Przedsiębiorca specjalizujący się długie lata w programach restrukturyzacyjnych i zarządzaniem zmianą.


Szkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami, sprzedaży, marketingu, negocjacji oraz wystąpień publicznych. Był Prezesem/Członkiem Zarządu/ Dyrektorem handlowym w takich firmach jak Huta Stalowa Wola, ZPC Ursus, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Lockheed Martin Helicopter Company), CIECH S.A. oraz EMFESZ NG Polska sp. z o.o.Od 10 lat członek klubów Toastmasters.


Od 2014 roku związany z Uczelnią ASBiRO, gdzie jest stałym wykładowcą oraz członkiem jej Rady Biznesu i Nauki , współpracującym również ściśle z Fundacją ASBiRO w projektach edukacyjnych.


Konsultant KACST (King Abdulaziz City for Science and Technology Arabii Saudyjskiej i nadzorujący projekty energetyczne w Arabii Saudyjskiej z sukcesem budując linie montażowe baterii litowo-jonowych oraz liczników energetycznych najnowszej generacji SMART. Członek Klubu Trenerów Biznesu oraz mentor Youth Business Poland.


Współpracownik i wyszkolony partner wiodącej, światowej firmy szkoleniowej w zakresie negocjacji Scotwork Limited. Prowadził trudne i bardziej skomplikowane negocjacje w Polsce i na rynkach międzynarodowych zm.in w takich krajach jak Chiny, Pakistan, Arabia Saudyjska, Republika Południowej Afryki, Iraku, Iranu oraz Malezji, Tajlandii, Indii i Brazylii oraz Rosji i Białorusi itd. Członek założyciel John Maxwell Team Polska, polskiej społeczności szkoleniowców amerykańskiej organizacji liderów kierowanej przez John C. Maxwell. Certyfikowany trener, coach, mentor i mówca organizacji Maxwell Leadership Certified Team.


Wykładowca akademicki z obszaru negocjacji i zarządzania projektami promocyjnymi w Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie ( https://www.up.krakow.pl/ ) na Katedrze Negocjacji i Mediacji.


Autor książki o negocjacjach „Negocjacje to fascynująca podróż”

Zbigniew Dzideczek

Mentorka, trenerka, przedsiębiorczyni. Założycielka Petra Consulting.


Autorka jedynej w Polsce Szkoły Mentorów i Trenerów w międzynarodowej certyfikacji. Certyfikowany Coach ICF i Praktyk Kaizen.Współautorka 5 książek w certyfikacji VCC. Realizuje projekty rozwojowe dla osób i organizacji.Jej obszar ekspercki to: mentoring i sukcesja w firmach, coaching, doradztwo zawodowe, doradztwo biznesowe, pozyskiwanie funduszy, zarządzanie projektami, szkolenia rozwojowe i menadżerskie, szkolenia certyfikowane VCC, optymalizacja biznesu (Lean), przedsiębiorczość, strategia biznesowa, model Canvas, zespoły wielopokoleniowe.


Upowszechnia metodę małych kroków i filozofię Kaizen w życiu i biznesie. Propagatorka różnorodności i łączenia pokoleń w firmach, projektuje i wdraża programy mentoringowe oparte na wydobywaniu potencjału z różnic generacyjnych.Liderka Równego Biznesu 2022 podejmuje działania na rzecz upowszechniania równości kobiet i mężczyzn w przestrzeni biznesowej i zawodowej.Jej motto brzmi: "żeby się pomnożyć, trzeba się podzielić”.


Aktywnie dzieli się swoją 20-letnią wiedzą jako mentorka, bizneswoman, trenerka kompetencji miękkich, praktyk Kaizen i Lean.

Jolanta Suława

Łukasz Piątek

Zawodowo związany jest z rynkiem Sprzedaży usług B2B. Ubezpieczenia, bankowość, leasing, szkolenia są to główne obszary w których zdobywa praktyczną wiedzę. Jak wiele osób przeszedł drogę od praktykanta do managera ale to co go wyróżnia to wiarygodność poprzez fakt, że zaliczył również drogę powrotną w dół, zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym. Następnie poprzez eliminację złych nawyków oraz kształtowanie właściwych postaw, zawodowo nie tylko wrócił na dawne miejsce, ale ciągle rozwija swoje kompetencje a w życiu odnalazł swoją misję, mówienia głośno o zagrożeniach czyhających w pracy oraz o tym jak sobie z nimi radzić.


Jest managerem, mentorem oraz trenerem biznesu. Przez lata swojej kariery obsłużył więcej niż 1000 kontraktów biznesowych, zdobywając przy tym szereg nagród dla najlepszego eksperta oraz managera”. Pracował z całym spektrum segmentów klientów od firm mikro poprzez MŚP, korporacje do przedsiębiorstw strategicznych. działa z optymizmem. Kocha inspirować oraz doświadczać. Zarządza zespołem sprzedażowym oraz prowadzi szkolenia z elementów sprzedaży tj. prospecting, obsługa klienta, komunikacja, asertywność, budowanie efektywnych zespołów, kształtowanie właściwych postaw, zmianę nawyków oraz myślenia.


Stawia na współpracę, rozwój oraz samopoznanie. Jest absolwentem studiów ekonomicznych Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stale poszerza swoje horyzonty poprzez ciągłe doskonalenie. Uwielbia nowe wyzwania a często spotykane hasło w życiu „Nie da się!” stanowi dla niego zapalnik do działania.

Występuje z prezentacją

Występuje z prezentacją

Występuje w panelu dyskusyjnym

Założycielka i CEO Lady Business Club i Prezeska Fundacji LBC Business Women Foundation. Od 12 lat łączy i promuje przedsiębiorcze Polki i uczy jak świadomie budować swoją rozpoznawalność w internecie.


Założycielka Platformy biznesowej LBC łączącej i promującej przedsiębiorcze Polki z całego świata.


Jako konsultant osobistego PR i budowania spójnego wizerunku w sieci pomaga właścicielkom firm mówić głosem, którego wcześniej nie miały. Uczy spójnej komunikacji w internecie oraz pokazuje jak budować markę osobistą, która sprzedaje.


Redaktorka naczelna portalu www.ladybusiness.pl, który codziennie publikuje biznesowe treści skierowane do kobiet biznesu.


Od 2017 organizuje plebiscyt Lady Business Awards, jednego z niewielu konkursów dla kobiet biznesu w Polsce, w którym statuetki ani wyróżnienia nie można kupić.


Lubi angażować się w projekty, które aktywnie zmieniają świat kobiet w biznesie.

Emilia Bartosiewicz-Brożyna

Prowadzi panel dyskusyjny

Eliza Kruczkowska

Dyrektor departamentu rozwoju innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju.


Koordynuje największy w Europie Środkowo-Wschodniej program rozwoju start-upów. Jest pomysłodawcą centrum edukacji technologicznej, Centralny Dom Technologii, projektu „Startupy w Pałacu” oraz kilku programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców tj. Szkoła Pionierów PFR czy Dobry Pomysł. Jest również członkiem Grupy Doradców Startup Europe przy Komisji Europejskiej.


Wcześniej, jako pierwsza Prezes fundacji Startup Poland, technologicznego think-tanku, działała na rzecz tworzenia lepszych warunków dla przedsiębiorców technologicznych w naszym kraju, a jako dyrektor komunikacji w Fundacji ePaństwo popularyzowała w zakresie otwarcia danych publicznych, współtworząc projekt Koduj dla Polski.


Eliza ma ponad 15 lat międzynarodowego doświadczenia, pracowała Londynie, Madrycie i Monachium dla firm technologicznych tj. Mozilla Firefox, Sony, Huawei czy Riverbed.


Jest dwukrotną laureatką nagrody Rzeczpospolitej „Orzeł innowacji” w kategorii „Mecenas startupów” oraz Digital Poland w kategorii „Edukacja”

Prowadzi panel dyskusyjny

Występuje z prezentacją

Sylwia Petryna

Działa w branży ciepłowniczej, a swoją karierę rozpoczęła ponad 45 lat temu.


Powołała do życia cztery spółki, które działają jako Grupa DZT, należącej od niedawna do grupy E.ON. Karierę zawodową rozpoczęła w Rejonowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Boguszowie – Górcach, gdzie kierowała grupą sześćdziesięciu osób. Na pierwszym zjeździe dyrektorów, była jedyną kobietą wśród 29 mężczyzn.


W 1993 roku związała się z Dolnośląskim Zakładem Termoenergetycznym, gdzie nieprzerwanie była członkiem lub prezesem zarządu. W 2007 roku została prezesem firmy DZT Service, od 2008 roku jest to spółka prywatna, obecnie w rękach międzynarodowego koncernu.


Lubi się rozwijać prywatnie i zawodowo. W pracy nauczyła się stawiać czoła różnym przeciwnościom oraz tego, że nie wolno się poddawać, bo zawsze jest jakieś rozwiązanie.


Jej misją jest nie tylko rozwój firmy, rozwój kompetencji pracowników ale także pomaganie lokalnej społeczności.

Występuje w panelu dyskusyjnym

Agnieszka Gniotek

Historyk i krytyk sztuki oraz właścicielka Xanadu Galerii i Domu Aukcyjnego.


Zajmuje się sprzedażą produktów i usług premium oraz luksusowych, a także budową i marketingiem kolekcji prywatnych oraz firmowych.


Od 25 lat związana zawodowo ze sztuką, od 15 lat z rynkiem sztuki. Pomaga swoim klientom – miłośnikom sztuki, kolekcjonerom, inwestorom – dobrać najlepsze dzieło sztuki do ich indywidualnych potrzeb.


Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium, budowy marki osobistej eksperta i content marketingu skierowane przede wszystkim do MŚP.


Laureatka Lady Business Award 2021 w kategorii Wsparcie. Finalistka konferencji Sales Angels 2021. Ostatnio można jej posłuchać w podcastach Marka Jankowskiego „Mała Wielka Firma” oraz Rafała Hampela „Spokojnie o wnętrzach”.


Obecnie realizuje zdjęcia do programu telewizyjnego “Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert rynku sztuki omawia dzieła sztuki i obiekty artystyczne oraz pomaga je wycenić.

Polska reżyserka i scenarzystka, a także pisarka i pedagog.


Jej filmy fabularne to: „Hel", „Moje córki krowy", „Plan B", „Zabawa zabawa", „Zupa nic" i czekające na premierę w trakcie Festiwalu Filmowego w Gdyni „Święto ognia".


Laureatka kilkudziesięciu nagród, w znacznej mierze publiczności. Ma swoją gwiazdę w Alei Gwiazd w Łodzi.

Kinga Dębska

Prowadzi panel dyskusyjny

Gość specjalny

Magda Malec

Ekonomistka, konsultantka w Banku Światowym, współpracowniczka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 8 lat pracuje dla ośrodków badawczych, instytucji publicznych i międzynarodowych, gdzie zajmuje się analizą i kształtowaniem publicznych systemów wsparcia, w tym systemów emerytalnych, systemów zabezpieczenia społecznego oraz instrumentów wsparcia przedsiębiorców i sektora prywatnego. Specjalizuje się w polityce publicznej opartej na danych i dowodach. Stypendystka Komisji Fulbrighta na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku i Narodowego Centrum Nauki.

Występuje z prezentacją

Występuje z prezentacją

Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon Icon

Manager z 20-letnim doświadczeniem w sektorze HR. Wiceprezes Grupy Progres, zarządza Centrum Usług Wspólnych.

Współtworzyła Kodeks Etyki stanowiący drogowskaz dla działań podejmowanych przez spółki Grupy Kapitałowej w relacjach ze współpracownikami, klientami indywidualnymi i biznesowymi, dostawcami, konkurencją oraz otoczeniem społecznym.

Zwolenniczka idei odpowiedzialnego biznesu i orędowniczka inicjatyw wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz potrzebujących wsparcia.

Absolwentka Politechniki Gdańskiej, członkini Polsko – Ukraińskiej Izby Gospodarczej, Business Centre Club oraz Lady Business Club.

Magda Dąbrowska

Icon

Występuje w panelu dyskusyjnym

Apologeta transformacji cyfrowej. W ramach swoich obowiązków w Banku Gospodarstwa Krajowego, angażuje się w kompleksowy proces digitalizacji Polski, kreując i promując rozwiązania wspierające polskich przedsiębiorców w ich drodze ku transformacji cyfrowej.

Jest autorem publikacji w prasie biznesowej, które skupiają się na obecnym stanie gospodarki cyfrowej Polski oraz możliwych drogach jej rozwoju, mających na celu podniesienie świadomości na temat siły digitalizacji w kontekście wzrostu gospodarczego i globalnej konkurencyjności kraju. Dziennie dąży do przełamywania barier, niekiedy mentalnych, występujących wśród przedsiębiorców i związanych z wdrażaniem technologii do firm, a także do promowania kultywowania tradycji innowacyjności w korzeniach przedsiębiorstw.

Jednocześnie, przez ponad 2 lata aktywnie współpracuje przy rozwoju dwóch startupów z sektora innowacyjnych technologii dla badań klinicznych. W tym zakresie angażuje się w prace analityczne, badawczo-rozwojowe, poszukiwanie finansowania oraz rozwijanie działań biznesowych. Swoją karierę rozpoczynał w firmie General Electric, gdzie zdobywał doświadczenie jako inżynier turbin gazowych Heavy Duty, pracując w międzynarodowych zespołach. Swoje wykształcenie z zakresu inżynierii, innowacji oraz przedsiębiorczości zdobywał na Politechnice Warszawskiej, Politechnice Turyńskiej (Włochy) oraz University College London w Londynie.

Ksawery Stojak

Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, ekspertka WordPress, mentorka biznesów online w Interaktywnej Paczce, blogerka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka, autorka e-booków, książek m.in. bestsellerowej Bądź Online oraz kursów online w Interaktywnej Akademii WordPressa, organizatorka Interaktywnej Konferencji GIRLBOSS, inicjatorka raportu "Jesteś ekspertką! Uwierz w to!" i autorka cenionego podcastu wyróżnionego przez Forbes Woman.

Od 2015 roku pomaga kobietom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń i osiągnięciu niezależności finansowej na własnych zasadach.
Przeszkoliła już ponad 50 000 Polek. Pokazuje im, jak stworzyć stronę WWW od podstaw, jak założyć sklep internetowy czy rozpocząć biznes online.

Z sukcesem tworzy zaangażowaną społeczność Jesteśmy Interaktywne. Laureatka w XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu oraz Lady Business Awards w kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY. Od 2018 roku w rankingu TOP20 wpływowych blogerów JasonHunt. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach, m.in. I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań, BusinessWoman Live. Swoją pierwszą stronę internetową stworzyła jeszcze w podstawówce 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ich ponad 500.

Ola Gościniak

Icon

Mentorka kobiecych biznesów online, właścicielka marek Superkobiety Onlajnu i Kompozytornia.

Jej misją jest wspierać kreatywne i przedsiębiorcze kobiety w budowaniu zyskownego biznesu online. Wierzy, że każda kobieta może zmonetyzować swoją wiedzę i talent w internecie, budując bezpieczeństwo finansowe, realizując swój potencjał i przestając wymieniać godziny pracy na pieniądze.

Autorka książki „Superkobiety Onlajnu, czyli jak się spełnić w biznesie (online)”.

dr Karolina Kizińska

Icon

Praktyk i ekspert komunikacji i marketingu. PR manager z bogatym doświadczeniem, popartym licznymi sukcesami i nagrodami. Obecnie od ponad 5 lat pracuje dla SWAROVSKI - jednej z najbardziej luksusowych marek na świecie. W Swarovski rozpoczynała jako Marketing, PR i Events Manager, dziś odpowiada za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację w tym employer branding.Jako dyrektor Centrum Turystyki aktywnie zarządzała promocją miasta Malborka, pracowała przy dużych projektach rozwoju Pomorza oraz turystyki w Polsce. Praktyk i znawca rynku marketingowego. Stworzyła własną firmę Media in the City umiejętnie wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe w celu budowy pozycji rynkowej firm, znanych twarzy i organizacji oraz ich relacji z klientami. Ukończyła studia na wydziale Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku oraz Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Magdalena Marszałkowska

Występuje w panelu dyskusyjnym

Występuje w panelu dyskusyjnym

Występuje w panelu dyskusyjnym

Ekspert komunikacji z 20-letnim doświadczeniem, ale także przedsiębiorca i praktyk biznesu.
Od 13 lat współwłaściciel agencji Tailor Made PR, moderator metody Design Thinking. Tworzy strategie komunikacyjne, które opierają się na wiarygodnym storytellingu wypływającym z pijarowego doświadczenia.
Tworzyła i wdrażała komunikacje produktowe i CSR dla takich marek jak Adidas, Barbie, Żywiec Zdrój czy Lech. Obecnie najwięcej uwagi poświęca trendom w komunikacji sustainability.

Marta Polakow-Stepanow

Występuje w panelu dyskusyjnym

Menadżerka w Departamencie Rozwoju Innowacji w Polskim Fundusz Rozwoju. W PFR tworzę ofertę - doradczo szkoleniową dla dużych przedsiębiorstw w zakresie innowacji, transformacji cyfrowej i energetycznej. Sieciuję przedsiębiorców ze start-upami, inwestorami i agencjami z Grupy PFR.

Magda Gajownik

Występuje z prezentacją

Występuje w panelu dyskusyjnym

I edycja Konferencji

Zobacz, kto wystąpił i o czym rozmawiałyśmy podczas I edycji Konferencji Make Your Business Better w Warszawie 20 października 2023 roku!

Image
CZYTAJ WIĘCEJ

Najczęstsze pytania

Ile osób weźmie udział w Konferencji?

Icon

W konferencji udział weźmie około 350 kobiet biznesu, managerek, właścicielek firm, partnerów i zaproszonych gości

Gdzie odbywa się Konferencja?

Icon

Konferencja odbywa się w samym centrum Warszawy, w pięknej sali widowiskowej w Teatrze 6 Piętro w Pałacu Kultury i Nauki. Miejsca parkingowe można znaleźć wokół Pałacu Kultury i Nauki

Czy otrzymam fakturę VAT?

Icon

Tak, wystawiamy faktury vat. Przy zakupie większej ilości faktura może być zbiorcza.

Dla kogo jest Konferencja?

Icon
  • dla właścicielek firm prowadzących biznes przynajmniej 3 lata i zatrudniających do 50 osób
  • dla managerek zarządzających przynajmniej 5 lat w firmach
  • dla osób chcących rozwinąć swoje kompetencje, jak i działania firmy
  • dla firm zainteresowanych tematyką wspierania kobiet
  • dla marek zainteresowanych dotarciem do wartościowej grupy odbiorców

Jak można wziąć udział w Konferencji?

Icon

Wystarczy wybrać odpowiedni dla CIebie pakiet i kliknąć KUP BILET. Przekierujemy Cię do strony sklepu, gdzie można zapłacić.

KUP BILET

SPECJALNA OFERTA WAŻNA TYLKO DO: 14 sierpnia 2023

Ceny wzrastają za:

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

O organizatorze

Fundacja LBC od 2017 roku działa przy ogólnopolskim klubie kobiet biznesu – Lady Business Club, aby uzupełnić jego działalność edukacyjną.

Zachęca właścicielki firm do patrzenia na biznes z innej perspektywy i wprowadzania zmian w biznesie.

Edukuje w zakresie zarządzania firmą, rozpoznawalności marki w internecie, wzmacniania pewności siebie, doskonalenia kompetencji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Aktywnie działa i realizuje wspólne projekty z najlepszymi ekspertami na rynku, w szczególności w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, rozpoznawalności oraz integracji polskich kobiet biznesu.

Image

Partnerzy Konferencji

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Patronat Honorowy

Image Image

Partner Główny

Image Image Image Image Image Image Image Image

Chcesz zostać Partnerem Programu lub wystąpić w roli prelegenta?
Napisz: karolina@ladybusinessclub.com

Icon

Kontakt

Fundacja LBC Business Women Foundation
Aleje Jerozolimskie 93, 02-001 Warszawa
tel. 668011030
fundacjalbc@ladybusinessclub.com

Icon Icon Icon Icon
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Dowiedz się więcej Akceptuję